اعلام لست افراد و سازمانهای ترویستی قطر

© Sputnik / Vladimir Astapkovichاسرائیل 200 کلاهک هسته ای در اختیار دارد که به سوی تهران نشانه گیری شده است
اسرائیل 200 کلاهک هسته ای در اختیار دارد که به سوی تهران نشانه گیری شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لست افراد و سازمانهای تروریستی تحت حمایت قطر به فرمایش عربستان توسط اسرائیل تهیه گردید

فهرست افراد و نهادهاي تروريستي قطر را كه از سوي عربستان، امارات، بحرين و مصر نوشت اعلام شده توسط رژيم صهيونيستي تهيه گردیده است.

اسپوتنیک به نقل از العالم، روزنامه "يني آكيت" تركيه اي نوشته است: كشورهاي مذكور، با اعلام فهرست افراد و گروه هاي تروريستي كه شامل شيخ يوسف قرضاوي مفتي مصري الاصل قطر نيز مي باشند گام ديگري را در راستاي افزايش تنش با قطر، برداشته اند.
اين روزنامه خاطرنشان كرد: اين سه كشور حاشيه خليج فارس — كه مطيع امريكا هستند 59 شخصيت از جمله شيخ يوسف قرضاوي را در فهرست افراد و گروه هاي تروريستي قرار داده اند و فهرست مذكور توسط رژيم صهيونيستي تهيه و در اختيار مصر قرار داده شده است تا دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا، ملك سلمان بن عبدالعزيز پادشاه عربستان و عبدالفتاح السيسي رئيس جمهور مصر، نسخه نهايي آن را تعيين كنند.
به نوشته "يني آكيت" در بيانيه مشترك مصر، عربستان، بحرين و امارات نام 59 شخصيت و 12 مؤسسه خيريه مورد حمايت قطر به عنوان افراد و نهادهاي تروريستي ذكر و آنها به ارتباط با تروريسم متهم شده اند. همچنين در فهرست اعلام شده از سوي خبرگزاري رسمي عربستان، شخصيت هاي آكادميك، سياستمداران و علمايي كه به داشتن نظریات انتقادي مشهور هستند و در صدر آنها يوسف قرضاوي قرار گرفته است.
اين روزنامه تركيه اي در ادامه بدون ارائه مدركي خاطرنشان كرده است تهيه بخش زيادي از اين فهرست توسط دستگاه اطلاعاتي مصر، اعلام اسامي از سوي اسرائيل به مصر، نشان دهنده آن است كه فهرست مذكور، شامگاه روزي كه ترامپ و ملك سلمان و السيسي دستشان را روي گوي درخشان گذاشته بودند نهايي شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала