ترورستان ماه رمضان را به ماه خونین تبدیل کردند

© AP Photo / Ebrahim Norooziترورستان ماه رمضان را به ماه خونین تبدیل کردند
ترورستان ماه رمضان را به ماه خونین تبدیل کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترورستان از ماه مبارک رمضان مانند فیوز انفجاری در حمله تروریستی به ساختمان مجلس ایران و آرامگاه امام خمینی در جنوب تهران استفاده کرده و 12 نفر را به هلاکت رساندند.

در حملات جداگانه تروریستی ماه رمضان امسال در ملبورن دو نفر و در لندن 7 نفر کشته شدند.
برعلاوه طی این هفته درانفجار و حملات و گلوله باری در کابل — 65 نفر کشته شدند واین همه اتفاقات در ماه رمضان رخداد.
افرادی که در اقدامات تروریستی اشتراک داشتند، شاید فکر می کردند که این همه کار ها را در راه خدا و بنام اسلام انجام می دهند.
کسانی که خود را انتحار کردند، فکر می کنند که آنها مسلمانان واقعی و پیروان سربه کف حضرت محمد (ص) هستند.
سال گذشته، سخنگوی گروه ترورستی «دولت اسلامی» ابو محمد عدنانی از جنگجویان این گروه خواست: "ماه رمضان ماه دستاوردهای و ماه جهاد است، ما درقدم اول از هواداران خود در اروپا و امریکای شمالی میخوهیم آماده باشند تا این ماه را به یک ماه دهشتناک برای کافران تبدیل کنید".
تقریبا دو هفته از ماه مبارک رمضان که یک ماه مهم برای مسلمانان است سپری گردید و نظر به عقاید اسلامی این ماه، ماه اعمال نیک به شمار میرود.
چند سالی است که ما می بینیم تروریست های که خود را "مسلمان واقعی" میدانند بدون هیچ شرم وبا بی احترامی به اماکن مقدس حمله می کنند و مسلمان و غیر مسلمان را قتل عام می کنند.
قابل ذکر است که حملات تروریستی در اواخرماه رمضان سال گذشته در مدینه، بغداد و داکه، زندگی 324 مسلمانان را گرفت، و این نشان می دهد که تروریست تنها به نام مسلمان هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала