سلمان بن عبدالعزيز مشاور ویژه خود را به کويت فرستاد

© REUTERS / Stephanie McGehee Kuwait's Emir Sheikh Sabah al-Ahmed al-Sabah
Kuwait's Emir Sheikh Sabah al-Ahmed al-Sabah - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعيد نيست که مشاور شاه عربستان از امير کويت بخواهد که به تبعيت از عربستان و چند کشور ديگر عربي روابط خودش با دوحه را قطع کند.

مشاور ويژه سلمان بن عبدالعزيز شاه عربستان و امير منطقه مکه مکرمه ساعاتي پس از قطع روابط ديلپماتيک برخي کشورهاي عربي با قطر، وارد کويت شد.
شاهزاده «خالد فيصل» مشاور ويژه ملک سلمان و امير منطقه مکه مکرمه عصر امروز در حالي وارد کويت شده است که چند کشور عربي امروز روابط ديپلماتيک خود را با قطر قطع کردند.
منابع خبري به جزئيات سفر خالد فيصل به کويت اشاره‎اي نکردند، اما هيچ بعيد نيست که مشاور شاه عربستان از امير کويت بخواهد که به تبعيت از عربستان و چند کشور ديگر عربي روابط خودش با دوحه را قطع کند.
کويت و عمان دو کشور عربي عضو شوراي همکاري خليج فارس هستند که هنوز درباره قطع روابط ديلپماتيک خود با قطر ديگر عضو شوراي همکاري به تبعيت از عربستان و چند کشور ديگر عربي، تصميم‎گيري نکرده‎اند.
کشورهاي عربستان، مصر، ليبي، مالديو، بحرين و امارات روابط ديپماتيک خود با قطر را به اتهام حمايت اين کشور از تروريسم قطع کردند.
عربستان، مصر، امارات و بحرين با متهم کردن قطر به حمايت از تروريسم، مداخله در امور کشورهاي عربي و تهديد امنيت ملي و پناه دادن به افراطي‏‌ها و تروريست‎ها اعلام کردند که رابطه خود را با اين کشور قطع کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала