گفته های لارنس در مورد حمله خونین کابل

© REUTERS / Mohammad Ismailگفته های لارنس در مورد حمله خونین کابل
گفته های لارنس در مورد حمله خونین کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوگو لارنس، سارژدافیر خاص سفارت ایالات متحدۀ امریکا در مورد حملۀ خونین اخیر کابل می‌گوید، دشمنان افغانستان نمی‌توانند که با راه‌اندازی حمله‌های انتحاری و انفجاری پیروز شوند.

به گزارش اسپوتنیک، در اعلامیه سفارت امریکا به نقل از آقای لارنس آمده‌است که من و تمام مردم امریکا در برابر این جنایت وحشیانۀ تروریستی با هم‌بسته‌گی تزلزل ناپذیر در کنار برادران و خواهران افغان خود ایستاده‌ایم و خود را در غم فامیل‌های قربانیان حملۀ بی‌رحمانه تروریستان شریک می‌دانیم.
آقای لارنس گفته‌است که غم و اندو‌ه می‌توانند که محرک قدرت‌مند باشند و من در این زمان دردناک تمام افغان‌ها و جامعه بین‌المللی را به اتحاد و هم‌بستگی فرا می‌خوانم.
او دربارۀ مظاهره روز گذشتۀ شماری از شهروندان در کابل می‌گوید، با وجود آن‌که تظاهرات مسالمت‌آمیز در یک نظام دموکراتیک مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما برخی از عناصر سیاسی به صورت تنگ‌نظرانه از این فرصت استفاده کرده و به خشونت دامن زدند که منجر به مرگ، درد و رنج بیش‌تر افغان‌ها گردیده‌است.
شارژدافیر خاص سفارت ایالات متحده امریکا می‌گوید، اکنون وقت آن است که افغان‌ها به صورت متحد با هم یک‌جا بایستند و با صدای رسا و واضح همراه با متحدین بین‌المللی خود اجازه ندهند که دشمن زبون، عزم و اراده افغان‌ها را برای دست‌یابی به رفاه و ثبات بشکنند
آقای لارنس گفت، یک روزی این کشور به صلحی که از مدت‌های طولانی به اینسو سزاوار آن است دست خواهد یافت و دشمنان افغانستان نمی توانند پیروز شوند
وی گفت حکومت وحدت ملی نشست بی پیشینۀ چند جانبه را از ذی‌نفع‌های منطقوی٬ تحت عنوان نشست کابل به منظور بحث و گفتگو روی امنیت٬ صلح و آشتی٬ و انکشاف اقتصادی میزبانی می‌کند.
هوگو لارنس گفت که این نشست به همه آن‌هایی که می‌خواهند به افغانستان آسیب برسانند نشانۀ ملموس و قابل رویت خواهد بود که افغان‌ها هیچ‌گاه٬‌ مخصوصاٌ در پی حملۀ هفته گذشته تنها نخواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала