بکس سفری شفیق‌الله آماده بود، اما او شهید شد و آرزوهایش را به گور برد

© AP Photo / Rahmat Gulبکس سفری شفیق‌الله آماده بود، اما او شهید شد و آرزوهایش را به گور برد
بکس سفری شفیق‌الله آماده بود، اما او شهید شد و آرزوهایش را به گور برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شفیق الله که قرار بود تا سه روز دیگر یکجا با همسرش، به کانادا برود، اما انفجار خونین و مرگبار روز گذشته جان وی را گرفت و همسرش را برای همیشه داغ‎دار ساخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، یکی از قربانیان انفجار موتر بمب روز چهارشنبه در کابل، شفیق الله نوری، جوان 25 ساله‎یی بود که به تازه‎گی ویزای کانادا را گرفته بود و قراربود  تا سه روز دیگر با همسرش به آن کشور برود.
وی، از چهار سال بدینسو در شرکت مخابراتی روشن کار می‎کرد و یگانه نان آور مادر و یک خواهرش بود.
با رفتن شفیق الله نوری، اکنون بستگان و اعضای خانواده‎اش سخت در اندوه اند و نمی‎دانند پس از این چگونه زنده‎گی شان را پیش ببرند.

قدم علی، مامای شفیق الله با انتقاد از حکومت بخاطر ناتوانی در برابر حملات انتحاری و انفجاری، گفت: "هیچ کسی نیست که جلو این گونه حمله ها را بگیرد، تمامی قربانیان این حمله غیرنظامیان و مردم بی گناه استند".
در همین حال، شماری دیگر از بسته‎گان شفیق الله می‎گویند که مردم از کشته شدن شهروندان بی گناه سخت به ستوه آمده اند.
حسین، کاکای شفیق الله بیان داشت: "دولت اگر توان تأمین امنیت مردم را ندارد، استعفأ بدهد و نگذارد جان‏های مردم قربانی شوند".
از سویی دیگر، مادرشفیق الله که بیوه است تأکید دارد که درحالت ناداری  پسرش را تربیه کرد و اکنون با از دست دادن او، بسیار نا امید شده است.
وی تصریح کرد: "به ناداری و فقر پسر خود را تربیه کردم، آموزش دادم، صاحب کار بود و به این شکل او را از بین بردند".
همسر شفیق الله که در کانادا زنده‎گی می‎کرد، به تازه‎گی به کابل آمده بود و قرار بود با شوهرش که هفتۀ گذشته ویزای این کشور را گرفته بود، به روز یک شنبه هفتۀ آینده به کانادا بروند. اما انفجار روز گذشته، برای همیش شوهرش را از او گرفت.
اکنون خانم شفیق الله می‎گوید که نمی‎داند در آینده با چه سر نوشتی رو به‎رو خواهد شد.
وی گفت: "تمامی وسایل ما آماده بودند که به کانادا برویم، دیروز صبح از پیش مه رفت و دوباره جسد او را آورده اند و حالا در زیرخاک خوابیده است".
بکس‌های سفر شفیق الله نوری و همسرش از چند روز پیش آماده بودند، اما او قربانی انفجارشد و تمامی آروزهای زنده‎گی اش را به گور برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала