مرد دوزنه به جرم خیانت به همسرانش سنگسار شد

© AFP 2023 / Phill Magakoe South African riot policemen fire rubber bullets to disperse Somali and foreign nationals clashing with South African nationals during a protest march against illegal immigrants on February 24, 2017 in Pretoria, South Africa.
South African riot policemen fire rubber bullets to disperse Somali and foreign nationals clashing with South African nationals during a protest march against illegal immigrants on February 24, 2017 in Pretoria, South Africa. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسلام گرایان سومالی مردی را به اتهام خیانت به دو زنش سنگسار نمودند .

جنگجویان از گروه اسلامگرای "الشباب" که بطور عمده در  سومالی فعالیت دارند ، یکی از ساکنان محلی را به جرم زنا سنگسار نمودند. مرد نامبرده از اثر اسیب های ناشی از سنگسار جان سپرد. درین مورد در گزارش روز دوشنبه روزنامه بریتانوی «International Business Times » خبر داده شده است.
سنگسار این مرد در محضر عام بتاریخ 28 ماه می در روستای آدی رامو در بخش جنوبی این کشور برگزار شد. در خبر امده است مرد 44 ساله سومالی قبل از اعلام اتهام ، تا گردن در زمین دفن شده بود.
فرماندار منطقه توضیح داد که با وجود که این مرد دو همسر و تعداد زیاد فرزند داشت باز هم او علاقمند به زن دیگری که از شوهرش طلاق گرفته بود ، شد. مرد مذکور این زن را نیز فریب داده گفته بود که از رهبر جامعه برای ازدواج اجازه دریافت کرده است. زمانیکه معشوقه ای این مرد حامله بود روشن گردید که هیچ نوع اجازه ای برای ازدواج نبوده لذا ازدواج این دو غیر قانونی ثابت شد.
گروه الشباب در سومالی در سال 2004 تاسیس گردید و هدف اایجاد در سومالی تاسیس جامعه ای بود که در ان قانون شریعت تطبیق گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала