هدف اصلی سفر ترامپ به خاور میانه چیست ؟

© AP Photo / Susan WalshDavid Friedman, nominated to be U.S. Ambassador to Israel, testifies on Capitol Hill in Washington at his confirmation hearing before the Senate Foreign Relations Committee
David Friedman, nominated to be U.S. Ambassador to Israel, testifies on Capitol Hill in Washington at his confirmation hearing before the Senate Foreign Relations Committee - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر آمریکا دراسراییل : هدف اصلی ترامپ از سفر به خاورمیانه ایجاد همگرایی میان اسرائیل و عربستان و مشارکت این دو کشور در حل بحران های منطقه، می باشد.

سفیر آمریکا در اسرائیل دیوید فریدمن گفت: رئیس جمهور آمریکا معتقد است که تحکیم روابط آمریکا با عربستان در تحقق روند صلح جهانی کمک خواهد کرد و به تحقق طرح خاورمیانه بزرگی منجر خواهد شد که باراک اوباما در تحقق آن ناکام بود.
این طرح به صلح فراگیری در خاورمیانه منجر می شود بطوریکه می تواند آغازگر تحرک سیاسی برای حل بحران های منطقه خاورمیانه باشد.
سفیر آمریکا در اسرائیل افزود: ترامپ به عربستان سعودی، اسرائیل و واتیکان سفر خواهد کرد تا بدین وسیله بر تشکیل جبهه ی مستحکمی تاکید کند که شامل ادیان سه گانه اسلام، مسیحیت و یهود می شود و به رویارویی و مقابله با تروریسم، افراط گرایی و خشونت می پردازد.
سفیر آمریکا در اسرائیل ادامه داد: ترامپ معتقد است که عربستان سعودی به عنوان رهبر و رئیس جهان عربی، رؤسا و مقامات سیاسی عرب را برای دست یابی به اهداف والایی در سیاست خارجه شان رهبری می کند و همچنین اعتقاد دارد که اسرائیل، واتیکان و عربستان می توانند به عنوان مراکز ادیان سه گانه به تحکیم گفتگو میان تمدن ها و ادیان اقدام کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала