رئیس جمهور غنی از اقدام سریع نیروهای امنیتی کشور ستایش نمود

© REUTERS / Omar Sobhaniرئیس جمهور غنی از اقدام سریع نیروهای امنیتی کشور ستایش نمود
رئیس جمهور غنی از اقدام سریع نیروهای امنیتی کشور ستایش نمود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، حمله تروریستی بالای ساختمان رادیو و تلویزیون ملی ولایت ننگرهار را دشمنی با آزادی بیان دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری، رئیس‌جمهورغنی ضمن محکوم نمودن شدید این عمل جنایتکارانه، گفت: "تروریستان با حمله به نهادها و دست اندرکاران رسانه‌ای،می‌خواهند صدای رسای آنانی را خاموش کنند که همواره برای بیان حقایق تلاش می‌نمایند".

رئیس‌جمهور تصریح کرد: "تروریستان و باداران شان باید بدانند که آنان با انجام این‌گونه اعمال وحشیانه نمی‌توانند، عزم و ارادۀ مردم افغانستان را برای دست‌یابی کامل به ارزش‌های دموکراسی و آزادی بیان خدشه‌دار نمایند".

رئیس‌جمهور با تاکید گفت که حکومت به‌منظور حمایت از آزادی بیان و مصئونیت خبرنگاران، تدابیر امنیتی بیشتر را اتخاذ خواهد کرد.

رئیس‌جمهورغنی از اقدام به موقع و سریع نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در از پا درآوردن تروریستان و جلوگیری از تلفات بیشتر هموطنان ما، ستایش نمود.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده‌های شهدای این رویداد ابراز می‌کند و برای مجروحین، صحتمندی کامل از درگاه خداوند متعال تمنا دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала