زخارووا: وعده راه حل دیپلوماتیک آمریکا در خصوص ملکیت های دیپلماتیک روسیه

© Sputnik / Valeriy Melnikovماریا زخارووا
ماریا زخارووا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا زخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد؛ واشنگتن به مسکو اطمینان داده است که در آینده نزدیک پیشنهاد در خصوص حل و فصل اوضاع در اطراف ملکیت های دیپلماتیک روسیه در ایالات متحده و اخراج 35 دیپلمات های روسی را، تهیه کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در واشنگتن با وزیر خارجه آمریکا رکس تیلرسون مذاکره نموده و سپس در کاخ سفید با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیدار کرد. در میان موضوعات دیگر، مشکل ساختمان های دیپلماتیک روسیه در ایالات متحده مورد بحث قرار گرفت.
ماریا زاخاروادر مصاحبه با شبکه تلویزیونی "روسیه 1" گفت: مقامات آمریکایی اعلام کردند که در آینده نزدیک بسته پیشنهادی خود برای رهایی یافتن از این وضعیت را ارائه خواهند داد.
دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در ماه دسامبر 2016 تحریم های بر علیه 9موسسه و شرکت و افرادی حقیقی روسی؛ از جمله سازمان اطلاعاتی و امنیتی روسیه به دلیل دخالت در انتخابات ریاست جمهوری و فشار بر دیپلماتهای سیاسی شاغل در روسیه اعمال کرد. همچنین آمریکا دو مجتمع مسکونی در نیویورک و سفارت روسیه در واشنگتن که اموال روسیه محسوب می شود را تعطیل کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала