ترامپ در دادگاه به خاطر حمله به سوریه پاسخ خواهد داد

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisPresident Donald Trump
President Donald Trump - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافعان حقوق بشر در آمریکا در رابطه با حمله 7 اپریل به سوریه از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور به دادگاه شکایت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به عقیده مقامات گروه موسوم به " از دموکراسی دفاع کن " ترامپ برای حمله موشکی به سوریه از اساس های قانونی از جمله مجوز کنگره، تصمیم شورای امنیت سازمان ملل متحد و ضرورت دفاع از کشور برخوردار نبوده است.
جاستین فلورنس، یکی از رهبران گروه فوق الذکر می گوید: "ممکن است برخی از کشورها هنگام آغاز درگیری توسط رهبر خود بدون ارائه دلایل قانونی تحمل کنند اما ما نباید چنین رفتار کنیم".
ترامپ به عنوان فرمانده کل قوا در توضیح دلایل حمله به سوریه اعلام کرده بود که می خواست از "ادامه استفاده مقامات سوریه از سلاح شیمیایی جلوگیری کند".
معارضان سوری روز 4 اپریل اعلام کردند در نتیجه حمله شیمیایی در شهر خان شیخون استان ادلب سوریه که گویا توسط نیروهای دولتی انجام شده 80 نفر کشته و 200 نفر زخمی شده اند اما دمشق این ادعا را رد کرد. آمریکا بدون واگذاری شواهد حاکی از مقصر بودن ارتش سوریه، بامداد 7 اپریل به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه حمله موشکی انجام داد.
گروه موسوم به " از دموکراسی دفاع کن " یک سازمان غیر دولتی و غیر انتفاعی است که هدف خود را مبارزه برای رعایت قوانین از سوی رئیس جمهور و دولت آمریکا می داند.
ترامپ در دادگاه به خاطر حمله به سوریه پاسخ خواهد داد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала