فعالان فلسطینی خواهان تحریم محصولات اسرائیلی شده اند

© AP Photo / Mahmoud Illeanفعالان فلسطینی خواهان تحریم محصولات اسرائیلی شده اند
فعالان فلسطینی خواهان تحریم محصولات اسرائیلی شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته ملی حمایت از زندانی های اعتصاب کننده فلسطینی، از همه مردم فلسطین درخواست کرده است تا برای حمایت از زندانیانی که دست به اعتصاب غذا زده اند، کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس خبری آناتولی، کمیته ملی حمایت از زندانی های اعتصاب غذا کننده فلسطینی، که از گروه های مختلف مقاومت تشکیل شده، در بیانیه ای از همه فلسطینی ها درخواست کرد تا با تحریم کالاهای اسرائیلی از زندانیانی که از سه هفته پیش در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده انند، حمایت کنند.

همچنین از اصناف نیز درخواست شده تا هرگونه محصول اسرائیلی را که در فروشگاه های خود دارند، تا روز چهارشنبه از مغازه هایشان جمع کنند. این بیانیه ازمردم غزه و کرانه باختری خواسته است از ظهر روز پنج شنبه دست به اعتصاب بزنند.

در این بیانیه با اشاره به این که در مبارزه مردم فلسطین، جای هیچ تردیدی در استفاده از هر امکانی باقی نمانده است؛ از دولت فلسطین نیز خواسته شده تا همه هماهنگی های خود با اسرائیل در زمینه های امنیتی، سیاسی و اقتصادی را به حالت تعلیق در بیاورند.

این بیانیه همچنین از دولت فلسطین خواسته تا بستن راه ها از ورود سربازان اسرائیل و شهرک‌نشینان یهودی جلوگیری کند و یک نافرمانی مدنی گسترده را شروع کنند.

این کمیته از فلسطینی‌هایی که در کرانه باختری در شهرک های اسرائیلی مشغول به کار هستند نیز درخواست کرده است تا برای حمایت از زندانیانی که در اعتضاب غذا به سر می برند، از کار کردن دست بکشند.

شایان ذکر است که بر اساس مرکز آمار فلسطین 117 هزار کارگر فلسطینی در شهرک های اسرائیلی کار می کنند. سندیکاهای کارگری فلسطینی نیز این آمار را 160 هزار نفر اعلام می کنند.

گفتنی است نزدیک به دو هزار زندانی فلسطینی در بند اسرائیل، در اعتراض به رفتارهای خودسرانه و غیرقانونی مسئولان اسرائیلی، از 17 اپریل گذشته دست به اعتصاب غذا زده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала