آلمان و اتحادیه اروپا به دخالت در انتخابات بریتانیا متهم شده اند

© REUTERS / Ina Fassbender آلمان و اتحادیه اروپا به دخالت در انتخابات بریتانیا متهم شده اند
آلمان و اتحادیه اروپا به دخالت در انتخابات بریتانیا متهم شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع نزدیک به ترزا می گفته اند که آلمان و اتحادیه اروپا برای تضعیف اعتبار ترزا می صدراعظم بریتانیا در کمپاین انتخاباتی این کشور دخالت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، براساس گفته‌های منابع نزدیک به صدراعظم بریتانیا، مقامات بلندرتبه در دولت آلمان و در ارگان‌های اتحادیه اروپا در پی دریافت اطلاعات محرمانه درمورد دیدارهای شخصی می، جهت تضعیف موضع صدراعظم در مقابل رایدهندگان، می‌باشند.

به گفته این منابع، ترزا می در آستانه انتخابات پارلمانی "قربانی توطئه هماهنگ‌شده" می‌باشد. به نظر می‌رسد که آلمان و اتحادیه اروپا "سنت‌های قدیمی که براساس آنها کشورها در انتخابات کشورهای دیگر دخالت نمی‌کنند" را نقض می‌کنند.

روزنامه همچنان نوشته است که تلاش های تضعیف موضع ترزا می با خواست آلمان و اتحادیه اروپا برای متقاعد کردن اتباع بریتانیا به رای دادن به آن قدرت سیاسی که حاضر به سازش در مذاکرات بروکسل درباره بیرون شدن کشور از اتحادیه اروپا باشند، مرتبط می‌باشند.

 این درحالیست که می بطور واضح موضع سخت اش را درباره بیرون شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا اعلام کرده است، و این امر باعث نارضایتی بوروکرات‌های اروپایی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала