تجاوز جنسی در ارتش آمریکا

© Photo / Pixabayتجاوز جنسی در ارتش آمریکا
تجاوز جنسی در ارتش آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع آمریکا در گزارش جدیدی مدعی شده، تعداد نظامیان قربانی تجاوز جنسی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۵۰۰۰ مورد کاهش نشان می‌دهد که پایین‌ترین سطح در ۱۰ سال گذشته است.

به گزارش اسپئتنیک به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، تقریبا ۳ / ۴ درصد از زنان و ۶ / ۰ درصد از مردانی که مورد بررسی پنتاگون قرار گرفته‌اند، گفتند که قربانی تجاوزهای جنسی بوده‌اند. ارتش آمریکا گفته است،‌ در مقایسه با سال ۲۰۱۴ آمارها نشان می‌دهد تجاوز جنسی به زنان حدود ۱۰۰۰ مورد و تجاوز جنسی به مردان ۴۳۰۰ مورد کاهش داشته است.
مقام‌های آمریکایی دلیلی بر اثبات ادعایشان ارائه نکرده‌اند و فقط به تلاش‌هایی در ارتباط، جلوگیری و نهادینه کردن سیاست‌ها با هدف مقابله با خشونت‌های جنسی اشاره می‌کنند. مقام‌های آمریکایی همچنین اذعان کردند، آن دسته از قربانیان تجاوزهای جنسی که از طریق کانال‌های مناسب شکایت خود را ثبت کردند، ۵ / ۱ درصد افزایش داشته‌اند.
یافته‌های این گزارش که بر پایه پاسخ‌های بیش از ۱۵۰ هزار نظامی است، همچنین نشان می‌دهد که شمار موارد اجرای تنبیه انظباطی افزایش داشته است. طبق گزارش مذکور، فرماندهان نظامی در ۶۴ درصد موارد مدارک کافی برای اجرای تنبیه انظباطی در اختیار داشتند و در ۵۹ درصد آن موارد، نظامیان خاطی راهی دادگاه‌های نظامی شدند.
مقام‌های پنتاگون مدعی هستند دستاوردهای خوبی حاصل شده اما باید کارهای بیشتری انجام شود. الیزابت ون وینکل، معاون موقت وزیر دفاع آمریکا در امور آمادگی نیرو به خبرنگاران گفت: ما پیشرفت را با موفقیت اشتباه نمی‌گیریم.
همچنین مدیر دفتر پیشگیری از تجاوز جنسی و پاسخ ارتش آمریکا گفت: تجاوزهای جنسی ارزش‌های بنیادین ارتش ما را نقض می‌کنند و ما چنین چیزی را تحمل نمی‌کنیم.
گرچه بررسی امسال وزارت دفاع آمریکا از کاهش تجاوزهای جنسی خبر می‌دهد اما مشخص شده که تغییرات اندکی در رابطه با شمار حوادث گزارش شده از تجاوز جنسی صورت گرفته و این آمارها کاهش چندانی را بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ نشان نمی‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала