رییس جمهور غنی با هیئت پارلمانی پاکستان دیدار کرد

© AFP 2023 / Shah Maraiرییس جمهور غنی با هیئت پارلمانی پاکستان دیدار کرد
رییس جمهور غنی با هیئت پارلمانی پاکستان دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیات پارلمانی پاکستان به ریاست سردار ایاز صادق رئیس پارلمان آن کشور که روز گذشته به کابل آمده بود، ضمن دیدار با نمایندگان مردم در شورای ملی، با محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان نیز دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رها پرس، حکومت وحدت ملی از سفر هیئت پارلمانی پاکستان به افغانستان، استقبال می کند و این دید و بازدیدها را یک فرصت مناسب برای تبادل نظر و ایجاد فضای اعتماد و درک مشترک میان مردمان دو کشور می داند.

در خبرنامه‌ی که از سوی ارگ منتشر شده، آمده است که ایجاد رابطه و درک مشترک مردمان افغانستان و پاکستان در راستای حل مشکلات و چالش ها می تواند، تلاش های ما را در برابر خطرات ناشی از اعمال گروه های تروریستی که هم اکنون مردمان دو کشور و منطقه را تهدید می کنند، هماهنگ و موثر سازد.

چنانکه در خبرنامه آمده است، حکومت افغانستان انتظار دارد که این دید و بازدید ها به ایجاد فضای اعتماد کمک کند و به بی اعتمادی که در گذشته ها شکل گرفته، پایان ببخشد.

حکومت وحدت ملی از نظر نیک هیئت پارلمانی پاکستان در رابطه به همکاری ها میان مردمان دو کشور استقبال می کند و ایجاد چنین فضا را به نفع مردمان افغانستان و پاکستان و صلح و ثبات در هر دو کشور و منطقه می داند.

ارگ گفته امیدواریم که این دید و بازدیدها باعث اجرایی‌شدن تعهداتی گردد که دولت پاکستان در نشست سه جانبه و سایر نشست‌های دوجانبه و چندجانبه جهت همکاری در امر تامین صلح و ثبات در افغانستان سپرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала