15 نفر کشته و 32 زخمی طی 24 ساعت گذشته در امریکا

© AP Photo / John Minchillo15 نفر کشته و 32 زخمی طی 24 ساعت گذشته در امریکا
15 نفر کشته و 32 زخمی طی 24 ساعت گذشته در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در 55 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالتهای مختلف آمریکا دستکم پانزده نفر کشته و سی و دو نفر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا اعلام کرد؛ در یکی از موارد گزارش شده در ایالت پنسیلوانیا، بر اثر تیراندازی در خیابان بیست و یکم شرقی در شهر چستر پنج نفر زخمی شدند. هنوز هیچ فردی در رابطه با این تیراندازی بازداشت نشده است. در یک مورد تیراندازی در وست پالم بیچ در فلوریدا نیز یک نفر کشته و یک تن دیگر زخمی شد. در حادثه دیگری در ایالت کنتیکت، در پی بحث و مشاجره در خارج ازیک مغازه خواربار فروشی در خیابان فرانکلین در منطقه هارتفورد تیراندازی درگرفت که در نتیجه آن چهار نفر زخمی شدند. حال یکی از زخمی ها وخیم است. تیراندازی در این منطقه باعث شد حضور نیروهای پلیس در این خیابان بیشتر شود. نوزده مورد از تیراندازی های ثبت شده در بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.
باتوجه به دریافت گزارش های بیشتر از تیراندازی های مختلف در شهرها و ایالت ‌های مختلف آمریکا، صد و سه مورد تیراندازی طی بیست و چهار ساعت منتهی به روز جمعه به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها دست کم بیست و هفت نفر کشته و چهل و شش نفر زخمی شدند. چهل و پنج مورد از تیراندازی های ثبت شده در این مدت نیز قربانی در پی نداشته است.
بدین ترتیب صد و پنجاه و هشت مورد تیراندازی طی چهل و هشت ساعت گذشته در آمریکا به ثبت رسیده است که این آمار نهایی نیست و در نتیجه آنها چهل و دو نفر کشته و هفتاد و هشت نفر زخمی شده اند.
19557 مورد تیراندازی از ابتدای امسال (میلادی) در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا ثبت شده است که در نتیجه آنها 4797 نفر کشته و 9433 نفر زخمی شده اند. دویست نفر از قربانیان (کشته یا زخمی) این حوادث کودکان زیر یازده سال و 995 نفر از آنها نوجوان هستند. در این مدت 813 مورد حمله به منازل، 679 مورد استفاده از سلاح به عنوان وسیله دفاعی و 669 مورد تیراندازی سهوی ثبت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала