در روسیه نخستین راهنما برای گردشگران فضایی «زمینی» منتشر شد

© Sputnik / Alexander Mokletsovدر روسیه نخستین راهنما برای گردشگران فضایی «زمینی» منتشر شد
در روسیه نخستین راهنما برای گردشگران فضایی «زمینی» منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انجمن موزیم فضایی روسیه کتاب رهنمای منحصر به فرد مکان های تاریخی و به یاد ماندنی در پیوند به فضا را منتشر کرد.

این برای نخستین بار است که برای آماده سازی و شرایط واقعی برای دیدن صنعت فضا به دست آمده است، اگر چه دسترسی کاملا رایگان به اشیاء زون بسته تا هنوز معلوم نیست. برای گردشگران روس و خارجی دستورالعمل درست شده که طبق این دستور العمل آنها در موقعیت قرار می گیرند. 
نخستین راهنمای گردشگری در «سفینه فضایی روسیه» به طور گسترده برای علاقه مندان به سفر در فضا برای تمام سنین چه در روسیه و چه در خارج از روسیه طراحی شده است. این را می توان به تنهایی و به شکل خصوصی برای شناخت تاریخ فضانوردی استفاده کرد. در این نسخه فرمت رنگارنگ البوم از 74 اشیاء در 36 منطقه از کالینینگراد تا بلاگویشینسکا بازدید می شود. 
ولادیمیر جانیبیکوف رئیس انجمن موزیم فضایی روسیه، فضانورد اتحاد جماهیر شوروی به اسپوتنیک گفت:- "این راهنمایی فضایی ما- حتی می توان به آن دانشنامه هم گفت. این یک کار بسیار جدی است که در آن بسیاری از مردم شرکت کرده اند. در طول 60 سال تاریخ عصر فضا مواد های بسیاری جالب جمع آوری شده است، که علاقه مندی به موضوع فضایی را برای عموم دارد". 
در فیبروری امسال یک کتاب کوچک راهنمایی پیلوتی در مطبوعات به نشر رسید. تا هنوز نمونه های آن به دست همه کارشناسان که در آن شرکت داشتند، نرسیده است. تا هنوز روش پخش این کتاب مشخص نشده است. برنامه ریزی شده است که این کتاب به صورت الکترونیکی در وب سایت همگانی شود. علاوه بر این، ممکن است که این کتاب به زبان های انگلیسی، چینایی و دیگر زبان ها ترجمه شود. 
این کتاب رهنما پایگاه فضایی بایکونور و شرق، مرکز آموزش فضانوردی، سالن های بینندگان و نمایشگاه های شرکت های پیشرو در صنعت فضا و موسسات و جریان های فضایی اکادمی علوم روسیه، موزیم فضانوردان روسیه، موزیم یادبود از چهره های برجسته و فضانوردان فضایی افسانه ای، و همچنین موسسات آموزشی موزیم را زیر پوشش قرار می دهد. 
ویژگی های کار کارشناسان بعضی محدودیت ها را در هنگام بازدید از این منطقه در بر دارد، بنابراین بازدید از کارخانه و نمایشگاه موزیم در بیشتر وقتها تنها در حالت گروه های سازمان یافته و تعیین وقت قبلی ممکن است. در این مورد سازمان فضایی فدرال روسیه کوشش می کند که تعداد نمایشگاه های موزیم را برای بازدید عموم گسترش بدهد. 
نمایندگان روس توریزم در کنفرانس مطبوعاتی به اسپوتنیک گفتند: سفر به مکان های که پیوند با صنعت فضایی و به ویژه سفینه فضایی دارد در نزد گردشگران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
نماینده روس توریزم گفت:- "با توجه به این واقعیت که کشور ما در میان ملل جهان از نگاه صنعت فضایی پیشرو و دارای زیر ساخت ها و تکنولوژی منحصر به فرد است، بنا در توسعه صنعت گردشگری فرهنگی و جذب گردشگران از بیرون کشور و اجرای پتانسیل گردشگری فدراسیون روسیه بسیار امیدوار کننده است". 
ولادیمیر جانیبکوف ابراز امیدواری کرد، که راهنمای جدید برای فعالیت های روس توریزم بسیار مفید واقع خواهد شد. 
در ساختار این راهنما برای هر شیء یک بخش جداگانه اختصاص داده شده است. تنها برای میهن گارگارین (سه نوبت) و برای مرکز آموزش فضانوردان (دو نوبت) درست شده است. برای هر شی یک نقشه کوچک، شرح در باره خصوصیاتش، در مورد جاذبه های محل عکس های زیادی و حقایق جالب آن توضیح داده شده است. و مهمتر از همه به شکل دقیق فعالیت های گردشگران — چگونگی رسیدن، جای اقامت شب و غذا خوردن، برنامه کاری، آیا درخواست به درخواست قبلی ضرورت است، توضیح داده شده است. همچنین اطلاعات در باره کارمندان مسئول که به تماس ها و پرسش های سازماندهان سفرهای تفریحی پاسخ می گویند در این رهنما درج شده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала