نشر شواهد اتهام تجاوز به عنف یک دختر از سوی رونالدو

© AP Photo / Andres Kudackiنشر شواهد اتهام تجاوز به عنف یک دختر از سوی رونالدو
نشر شواهد اتهام تجاوز به عنف یک دختر از سوی رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی اشپیگل بخش های از اسناد و مدارک را منتشر کرده و مدعی شده است که کریستیانو رونالدو در سال 2009 به تجاوز جنسی در ایالات متحده متهم شده بود.

طبق گزارش اشپیگل، فوق ستاره پرتغالی پیش از پیوستن به رئال مادرید در آن سال در هوتلی در لاس وگاس آمریکا به یک زن تجاوز کرده است. در این گزارش آمده وکیل رونالدو بعد از این رسوایی، با این خانم توافق کرده که با دریافت مبلغ 260 هزار یورو در مورد این داستان حرفی نزند.
علاوه بر این، روزنامه اسناد نقل و انتقالات پول، که توسط رونالدو امضا شده منتشر کرده است.
بخش اول این تحقیقات از طرف اشپیگل 14 اپریل به معرفی گرفته شد. به گفته منبع، این حادثه در لاس وگاس به 13 جون 13 صورت گرفت. زمانی که ستاره پرتغالی با خانواده خود در ایالات متحده به تعطیلات رفته بود، از جانب یک دختر 20 ساله آمریکایی به تجاوزمتهم شده بود. در عین حال به نوشته روزنامه ، وکیل مدافع به دختر 375 هزر دالر پرداختخ بود.
البته تمام این مسائل توسط وکلای فوق ستاره پرتغالی به شدت رد شده است و آنها گزارش این روزنامه آلمانی را یک داستان تخیلی خوانده‌اند. آنها روزنامه اشپیگل آلمان را تهدید به شکایت کرده‌اند. این روزنامه طبق اسناد و مدارکی که به دست آورده اقدام به چاپ این گزارش کرده است. البته اسناد و مدارکی که طبق ادعای وکلای رونالدو هیچ‌گونه ارزش قانونی و رسمی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала