چتر بازان امریکا تمرینات شانرا در اوکیناوا جاپان با وجود مخالفت ساکنان منطقه برگزار کردند

© AFP 2023 / Janek Skarzinskiچتر بازان امریکا تمرینات شانرا در اوکیناوا جاپان با وجود مخالفت ساکنان منطقه برگزار کردند
چتر بازان امریکا تمرینات شانرا در اوکیناوا جاپان با وجود مخالفت ساکنان منطقه  برگزار کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چتربازان ارتش ارتش امریکا روز دوشنبه در پایگاه نظامی در اوکیناوا جاپان با وجود مخالفت ساکنان این منطقه انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس کیودو، چتربازان ارتش ارتش امریکا روز دوشنبه در پایگاه نظامی اوکیناوا شهر کادنا با وجود مخالفت ساکنان این منطقه انجام دادند، با وجود توافق بین ایالات متحده امریکا و جاپان که طی آن تمرینات نظامی امریکا باید در جاهای دیگر انجام می شد نه در اوکیناوا.  

طبق گزارش آژانس کیودو، براساس قرارداد که بین دو کشور امریکا و جاپان در سال 1996 موافقت صورت گرفت چتربازان امریکایی باید تمرینات شانرا فقط  در جزیره ی که در نزدیکی اوکیناوا قرار دارد انجام بدهند نه در خود اوکیناوا. با این حال وزارت دفاع اعلام کرده است که در یکشنبه شب تمرینات چتربازان در شهر کادنا انجام شده است، که در حدود 30 نظامی امریکایی از هواپیمای MC-130 با چتر نجات شروع به پریدن کردند و در پایگاه نظامی فرود آمدند.

شهرداری و ساکنان کادنا خواسته اند که امریکایی ها نباید در پایگاه نظامی اوکیناوا تمرینات نظامی شان را انجام دهند، و عمل آنها غیر قابل قبول است.

 

آژانس کیودو یاد آور می شود که ساکنان محلی به یاد دارند که در سال 1965 در هنگام تمرینات چتربازان امریکایی که در روستای ایمیتان فرود آمدند دخترک مکتبی زیر موتر تریلر شده و کشته شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала