ناو های جنگی جاپان با ناو هواپیمابر "کارل وینسون" امریکا تمرین نظامی خود را آغاز می‌کنند

© REUTERS / U.S. Navy Photo/ Tom Tonthatناو های جنگی جاپان با ناو هواپیمابر "کارل وینسون" امریکا تمرین نظامی خود را آغاز می‌کنند
ناو های جنگی جاپان با ناو هواپیمابر کارل وینسون امریکا تمرین نظامی خود را آغاز می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروی دریایی جاپان اعلام کرد دو ناو جنگی این کشور امروز یکشنبه تمرین نظامی خود با ناو هواپیمابر "کارل وینسون" امریکا را آغاز می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی جاپان اعلام کرد دو ناو جنگی این کشور امروز یکشنبه تمرین نظامی خود با ناو هواپیمابر "کارل وینسون" امریکا را آغاز می‌کنند. این دو کشتی جنگی به نام‌های Samidare و Ashigara روز جمعه سواحل غربی جاپان را به نشانه اتحاد با امریکا در مقابل کره شمالی ترک کردند.

نیروی دریایی جاپان در بیانیه‌ای گفت: «این دو کشتی جنگی مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها را با ناو امریکا تمرین می‌کنند».

در پی بالا گرفتن تنش‌های امریکا و کوریای شمالی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور امریکا چندی پیش دستور اعزام ناو هواپیمابر کارل وینسون را به سمت شبه‌جزیره کوریا صادر کرد.

یک مقام نظامی که اجازه افشا شدن نامش را نداد اعلام کرد ارتش جاپان به این دو کشتی جنگی دستور داده است ناو کارل وینسون را دستکم تا شرق دریای چین همراهی کنند. درباره ی مدت زمان این همراهی اطلاعاتی منتشر نشده است.

کوریای شمالی علی‌رغم تحریم‌های سازمان ملل متحد همچنان  آزمایش های هسته‌ای انجام داده است.

 رئیس جمهور جدید امریکا وعده داده است با اقدامات کوریای شمالی مقابله کند و تمام گزینه‌ها را برای رسیدن به این هدف در نظر بگیرد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала