امریکا تحت البحری ویژه برای زنان ایجاد میکند(ویدئو)

© REUTERS / Michelle McLoughlinامریکا تحت البحری ویژه برای زنان ایجاد میکند(ویدئو)
امریکا تحت البحری ویژه برای زنان ایجاد میکند(ویدئو) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای زنان امریکایی نتنها اجازه خدمت در نیرو های بحری دادند بلکه ،خاص برای آنها انطباق داخلی تحت البحری را میسازند.

به گزارش سپوتنیک،نشریه NavyTimes مینویسد که اولین قربانی برابری جنسی،تحت البحری اتمی کلاس "ویرجینیا" خواهد شد.در کشتی های جدید بیشتر دوش و توالت نصب میشود و آنها را جدا گانه میسازند برای مرد ها و زن ها. تخت های سه طبقه ای را با زینه  مجهز میسازند تا به سهولت به تخت خواب بالایی بلند شوند. انواع دریچه ها را طراحی میکنند ،چونکه آنها برای قدرت مرد طراحی شده است و چرخ دادن آن برای زن ها دشوار است. انطباق در سیستم کنترول:صفحه نمایش،جوی ستیک و سوئیچ ها  راپایین تر می سازند.

"نیوجرسی" اولین تحت البحری بدون هیچ نشانه ای از تبعیض جنسی خواهد شد.تسلیم آن به نیرو های بحری ایالات متحده  در سال 2021برنامه ریزی شده است.

 تا امروز در تحت البحری های ایالات متحده امریکا 80 افسر زن خدمت ومیکنند و پنجاه دیگر ثبت نام شده اند.کارشناسان به این نظر اند که تعداد انها افزایش می یابد.  به گفته  مارکت لیویک،یکی از اولین افسر زن در تحت البحری ، او تا حال هیچ مشکلی را احساس نمیکند اما بهتر خواهد بود که دریچه ها و اهرام پایین تر می بود. حالا کافی است تاعلامت هشدار را در دروازه های دوش و تولت آویزان گردد.لیویک ،به این باور است که اگر ملوانان زن در تحت البحری بیشتر میشوند در آن صورت به اقتباس داخل تحت البحری نیاز است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала