وزارت دفاع: هیچگونه شواهدی از استفاده سلاح کیمیاوی در سوریه غیر از کلیپ های "سیاه و سفید" وجود ندارد

© Photo / The Russian Defense Ministryوزارت دفاع: هیچگونه شواهدی از استفاده سلاح کیمیاوی در سوریه غیر از کلیپ های "سیاه و سفید" وجود ندارد
وزارت دفاع: هیچگونه شواهدی از استفاده سلاح کیمیاوی در سوریه غیر از کلیپ های سیاه و سفید وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه گفت: تنها " شواهد" از استفاده سلاح های کیمیاوی در سوریه یک کلیپ " سیاه و سفید" است و دیگر چیزی در این مورد گزارش نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه گفت: تنها " شواهد" از استفاده سلاح های کیمیاوی در سوریه یک کلیپ " سیاه و سفید" است و دیگر چیزی در این مورد گزارش نشده است.
وی افزود: تقریبا دو هفته از این حادثه که ادعا می شود که از سلاح های کیمیاوی در خان شیخون استفاده شده می گذرد، اما تنها شواهد از این حادثه دو فیلم " سیاه و سفید " است و بس
جنرال کوناشنکوف علاوه کرد، ، تا اکنون یک گروه نجات به عنوان قهرمانان و ناجیانی که تحت تاثیر این تبلیغ در رسانه های امریکا، بریتانیا و یا اروپا قرار گرفته باشد، ظاهر نشده است.
پیش از این، وزارت امور خارجه روسیه این کلیپ های " سیاه و سفید" را بی اعتبار خوانده و گفت این فیلم های ، "سفید حلمتس" نمی تواند به عنوان منابع و شواهد برای اتهام استفاده از سلاح های کیمیاوی در ادلب پذیرفته شود.
به گفته بشار اسد رئیس جمهور سوریه، شواهدی وجود دارد که نشان میدهد" سفید حلمتس" اعضای القاعده " هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала