کوریائی شمالی از امریکا اطاعت نمی کند

© AP Photo / Wong Maye-EВоенные транспортные средства с ракетами во время военного парада, посвященного 105-летию со дня рождения Ким Ир Сена в Пхеньяне, Северная Корея
Военные транспортные средства с ракетами во время военного парада, посвященного 105-летию со дня рождения Ким Ир Сена в Пхеньяне, Северная Корея - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا، کوریائی جنوبی و جاپان، حین اتخاذ تصمیم، باید قدرت و توانائی رزمی کوریائی شمالی را در نظر گرفته عمل نمایند

کاراتچنکو: پرتاب راکت توسط کوریائی شمالی، گویندگی از عدم پذیرش فشارهای امریکا میکند

پرتاب راکت توسط کوریائی شمالی پس از رسم و گذشت نظامی در 15 اپریل، در مجموع ناموفق بوده است. اما این اقدام کوریائی شمالی گویندگی از عدم پذیرش فشارهای امریکا میکند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایگور کاراتچنکو کارشناس نظامی روسی، مدیر تحریر مجله "دفاع ملی"، این اقدام کوریائی شمالی حاکی از قاطعیت این کشور بر اصول خود و همچنین عدم پذیرش فشارهای سیاسی از سوی قوای ایالات متحده امریکا است. 

این کارشناس امور نظامی سیاسی روس در ادامه افزود: "در هر صورت، این رسم و گذشت هسته ای با وجود اینکه شکست خورده است، اما حاکی از آن است که کوریائی شمالی به فشار و تهدیدات ایالات متحده تن نمی دهد، این کشور عزم و اراده خود را در دفاع از امنیت و حاکمیت کشورش جمع نموده است". 
به عقیده کاراتچنکو، آخرین رسم و گذشت نظامی کوریائی شمالی در پیونگ یانگ، حاکی از وجود تسلیحات راکتی قوی در این کشور را دارد. 
در حالی که هنوز شواهدی مبنی بر نصب و راه اندازی سرگلوله های اتمی کوریائی شمالی در راکت های بالستیک وجود ندارد، اما وجود آنها، خود عامل بسیار تاثیر گذار و مهم محسوب می گردد، که این امر باید به هنگام ارزیابی وضعیت و قدرت کوریائی شمالی توسط ایالات متحده آمریکا، کوریائی جنوبی و جاپان در نظر گرفته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала