بازار برده فروشی در لیبیا

© AFP 2023 / Mahmud Turkiaبازار برده فروشی در لیبیا
بازار برده فروشی در لیبیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان بین المللی مهاجرت از بازار برده فروشی در لیبیا خبر داد.

طبق گزارش منابع خبری، سازمان بین المللی مهاجرت روز سه شنبه در مورد بازار فروش برده در شهر سبها در جنوب غرب لیبیا خبر داد، جایی که مهاجران و پناهندگان برای فرستادن به اروپا از طریق دریای مدیترانه به فروش می رسند. مهاجران از جنوب صحرا به فروش می رسند و توسط لیبیایی ها خریداری می شوند، با میانجیگری اتباع غنا و نیجریا که در این زمینه کار می کنند.
جویل میلمان سخنگوی این سازمان می گوید، در حال حاضر سازمان بین المللی مهاجرت معلوماتی را در مورد مهاجرانی که از لیبیا از طریق مرکز ترانزیت در نیامی و اگدز به نیجریا برگشت می کنند، جمع آوری می کنند.
وی علاوه می کند که در روزهای اخیر با چندین تن از پناهندگان صحبت کردم، آنها تاکید می کنند، ریسک وجود دارد که به عنوان برده در میدانها و در گاراژها در سبها فروخته شوند. خرید و فروش توسط راننده ها و یا مردم محل صورت می گرد و از آنها در کارهای روزانه و در کارهای ساختمانی استفاده می شود و در عین حال به خریداران جدید فروخته می شوند.
اکثر این افراد از کشورهای نیجریا، غنا و گامبیا هستند، که به صورت اجبار کار دزدی، محافظت از بازار و کارهای خانه را انجام میدهند.
کارمندان سازمان مهاجرت معلوماتی را نیز از لیبیا به دست آوردند که پناهندگان و مهاجران توسط باندهای قاچاق به آزار و اذیت جنسی و سوء تغذیه وا داشته می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала