کاخ سفید: امریکا می تواند حملات جدید بر سوریه انجام بدهد

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisPresident Donald Trump and British Prime Minister Theresa May during their joint news conference in the East Room of the White House White House in Washington, Friday, Jan. 27, 2017.
President Donald Trump and British Prime Minister Theresa May during their joint news conference in the East Room of the White House White House in Washington, Friday, Jan. 27, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر سوریه باردیگر دست به حملات کیمیاوی بزند، امریکا بازهم بر سوریه حمله خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شان اسپایسر دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در پاسخ به اینکه آیا امریکا بازهم بر سوریه حمله می کند، گفت:- "اگر دوباره مردم مورد حمله کیمیاوی قرار بگیرند، ما بازهم دست به حملات جدید خواهیم زد".

Замглавы МИД Сирии Фейсал Мекдад - اسپوتنیک افغانستان
سوریه با پشتیبانی روسیه برای دفاع در برابر حملات مکرر امریکا آماده است

پیش از این، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا به کنگره این کشور در باره حملات راکتی به سوریه گفته بود، که "منظور از این حملات کاهش توانایی ارتش سوریه در حملات کیمیاوی است".

ترامپ و ترزامی در نظر دارند که روسیه را متقاعد کنند که اتحاد با اسد هیچ منافعی برای روسیه ندارد.

ترزا می نخست وزیر بریتانیا و دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در یک گفتگوی تیلیفونی به این نتیجه رسیدند، که اکنون یک فرصت مناسب برای این است که روسیه را متقاعد کنیم که اتحا با بشار اسد رئیس جمهور سوریه هیچ منافع استراتژیک شما را برآورده نمی کند.

دفتر نخست وزیر بریتانیا گزارش داد، که "نخست وزیر بریتانیا و رئیس جمهور امریکا به این واقعیت رسیدند، که روسیه را متقاعد کنند که اتحاد با اسد دیگر هیچ منافع استراتژیک را در بر نخواهد داشت".

لازم به ذکر است، طی این گفتگوی تیلیفونی می و ترامپ در باره حمله کیمیاوی در سوریه و واکنش ایالات متحده امریکا به آن صحبت کردند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала