به کارگیری شیوه جدید برای خدمات‌‌رسانی به مردم

© Sputnik / Zuhal Sarhadکابل افغانستان
کابل افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: ریاست ‌اجراییه حکومت وحدت ملی اعلام کرده که این نهاد شیوه جدیدی برای خدمات رسانی و پاسخ‌گویی به مردم رویدست گرفته است.

مجیب‌‌الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجراییه، می‌گوید با استفاده از این شیوه مردم به گونه مستقیم خواست‌ها و مطالبات شان را با مسوولان ارشد دولتی به میان می‌گذارند. وی گفت مسوولان نهاهایی که در زمینه‌های انکشافی و امنیتی کار می‌کنند، تاکنون باشندگان شماری از مناطق به صورت رو درو نشسته و مشکلات مردم را از زبان خودشان شنیده‌اند. آقای رحیمی می‌گوید که این نشست‌ها معمولا با حضور داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه برگزار می‌شود. آقای رحیمی افزود که پس از مطرح شدن خواست‌ها و مطالبات مردم، رییس اجراییه به نهادهای مسوول دستور می‌داد تا اقدامات لازم برای حل مشکل و رسیدگی به خواست‌های مردم انجام بدهند.
مجیب‌الرحمان رحیمی هم‌چنین گفت که عبدالله عبدالله در جریان هفته آینده برنامه خود برای حکومت‌داری خوب و چگونگی ارایه خدمات اعلام خواهد کرد. وی افزود: «این برنامه شامل دوازده اولویت می‌شود که تفصیل و جزییات این برنامه‌ در صحبت با رسانه‌ها و مردم افغانستان در میان گذاشته خواهد شد.»
هنوز معلوم نیست که عبدالله عبدالله چه برنامه‌هایی را در اولویت کاری خود در جریان سال جاری خورشیدی قرار داده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала