روسیه آماده ایجاد سیستم جدید ارتباطی فضایی برای برازیل است

© Sputnik / Evgeny Biyatovروسیه آماده ایجاد سیستم جدید ارتباطی فضایی برای برازیل است
روسیه آماده ایجاد سیستم جدید ارتباطی فضایی برای برازیل است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکلای تستویدوف ریس شرکت تولید کننده اساسی مخابرات ماهواره ای «سیستم اطلاعاتی ماهواره ای بنام«اکادمیسن ریشتنوف» در مصاحبه با سپوتنیک گفت:روسیه آماده است تا در کشور های امریکای لاتین بخصوص برازیل سیستم ارتباطی جدید رادیو و تلویزیون و ارسال مجدد "گانیث"،که چنین سیستم درحال حاضر توسط اپراتور"روسکاسموس"استفاده میشود ایجاد کند.

به گفته وی،منطقه امریکای لاتین از نقطه نظر توسعه و استفاده تکنالوژی های فظایی بسیار مهم است.تقریبآ در همه کشور های منطقه  برنامه های ملی  با یکی از محتوای فضایی به تصویب و اجرا میشود. این شرکت برای مشتریان  امریکای لاتینی خود  ایجاد سیستم "گانیتث" شبه سیستم های ماهواره ای روسیه را پیشنهاد میکند.

اگر به طور خاص در مورد برازیل گفته شود،با داشتن یک ایستگاه فضایی و 12 ماهواره در مدار، انتظاری جلسه مشرکین  اطلاعاتی 18 دقیقه خواهد بود.و پس از اسقرار ایستگاه  کامل فضایی عیار در 24 ماهواره و و افزایش ایستگاهای زمینی  به میزان دو ویا سه،زمان انتظار تقریبآ به صفر کاهش می یابد.

همچنین این شرکت روسی برای از سرگیری مذاکرات با برازیل در توسعه و ساخت  مشترک  فضا پیما برای  به راه اندازی از مرکز فضایی برازیل(آلکانتارا)با هر وسیله نقلیه  راکتی که مشتری تعین میکند آماده است. این شرکت  زمانی  در توسعه  مرکز فضایی برازیل،" آلکانتارا" با همکاری شرکای اوکراینی خود نقش فعال را بازی میکرد.

«متاسفانه حوادثی رخ دادکه منجر به فروپاشی شرکت مشترک اوکراینی- برازیلی  و توقف کامل  کار در این پروژه  شد.ما برای از سرگیری مذاکرات با برازیل در توسعه و ساخت  مشترک  فضا پیما ،برای  به راه اندازی از مرکز فضایی برازیل(آلکانتارا)با هر وسیله نقلیه  راکتی که مشتری تعین میکند آماده  هستیم».

تستویدوف همچنین در مورد وظایف اصلی این شرکت در سال 2017سخن گفت:

« در میان اهداف استراتیژیک سال 2017 شرکت " ISS "تحقق بدون قید و شرط کار تمام برنامه های فدرال،اجرای دستورات به شمول وسایل تجاری  در بازار روسیه و خارجی، و همچنین ایجاد جذابیت برای مشتریان فضا پیما ها با معیار"قیمت- کیفیت" است.وظایف تاکتیکی بسیار زیاد است،اما اساسآ آنها وظایف استراتیژی را فراهم میکنند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала