پاسخ وزارت امورخارجه روسیه به سخنان تیلرسن در" مورد تجاوز روسیه"

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ وزارت امورخارجه روسیه به سخنان تیلرسن در" مورد تجاوز روسیه"
پاسخ وزارت امورخارجه روسیه به سخنان تیلرسن در مورد تجاوز روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،در بیانیه ای که در وب سایت وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه به نشر رسیده گفته شده، اظهارات وزیر امور خارجه امریکا رکس تیلر سون در مورد" تجاوز روسیه "گیچ کننده است.

پیش از آن تیلرسون در آستانه  نشست وزرای خارجه عضو ناتو  به خبرنگاران  اعلام کرد، که دراین جلسه در مورد اقداماتی که ائتلاف در پاسخ به"تجاوز روسیه"در نظر دارد صحبت میکنیم.

در گزارش وزارت خارجه روسیه گفته شده،اظهارات وزیر امور خارجه امریکا رکس تیلرسون سردر گمی را به بار می آورد.با تاسف که چنین برآورد ها یک روز پس از برگزاری شورای ناتو- روسیه در سطح نمایندگان دایمی ،با توجه به گفته های دبیر کل ناتو جنز استولتنبرگ" که این مذاکرات در یک فضای باز و سازنده در طیف گسترده ای از مسایل برگزار شد"گفته شده است.

وزارت امور خارجه همچنین اشاره کرد،که ناتو این ایدیالوژی دگم خود را بالا تر از کار های واقعی در حل مشکلات جهانی قرار میدهد.وزارت امور خارجه به این نتیجه رسید،که"در واقع برای ما روابط پارادایم مقابله را ،که بر اساس منطق رویارویی نظامی است تحمیل میکنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала