یک نهاد بین‌المللی به خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی کمک می‌کند

© Photo / ریاست اجراییهیک نهاد بین‌المللی به خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی کمک می‌کند
یک نهاد بین‌المللی به خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی کمک می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: یک نهاد بین‌المللی موسوم به «کمک به خانواده قربانیان» اعلام کرده که این نهاد به قربانیان جنگ به ویژه خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی افغانستان کمک می‌کند. جزییات بیشتر در باره چگونگی کمک این نهاد به قربانیان جنگ و بازماندگان قربانیان نیروهای امنیتی ارایه نشده است.

بونی کارل رییس و بینانگذار این نهاد، در سفرش به افغانستان و در دیداری با عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، گفته است که کمک‌های شان بالای خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی افغانستان متمرکز خواهد بود. خانم کارل می‌گوید: «این نهاد به خانواده قربانیان قوای مسلح کمک می‌کند و تلاش می‌نماید زمینه تماس و تبادل تجربه‌ را میان خانواده‌های قربانیان در کشورهای مختلف فراهم سازد.»

در همین‌حال، عبدالله عبدالله از این تصمیم نهاد بین‌المللی «کمک به خانواده قربانیان» استقبال کرده می‌گوید: «قوای مسلح ما در برابرتاریکی و ظلمت می‌جنگند و از آزادی و مردم‌سالاری به قمیت خون خویش پاس‌داری می‌نمایند. این وظیفه ما است تا از خانواده‌های این قربانیان حمایت کنیم و تلاش نماییم این خانواده‌ها در کشورهای مختلف باهم در تماس باشند و احساس تنهایی نکنند.»

نهاد کمک به خانواده قربانیان در چهارده کشور در زمینه رسیدگی به خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی فعالیت دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала