قهرمان انتشارات رسانه های برتانیایی در مورد حامیان فوتبال سرکش و یاغی روسیه اعلام کرد،که سخنان او را کاملآ برعکس تغیر داده منتشر کرده اند.

© Sputnik / Alexey Kudenkoقهرمان انتشارات رسانه های برتانیایی در مورد حامیان فوتبال سرکش و یاغی روسیه اعلام کرد،که سخنان او را کاملآ برعکس تغیر داده منتشر کرده اند.
قهرمان انتشارات رسانه های برتانیایی در مورد حامیان فوتبال سرکش و یاغی روسیه اعلام کرد،که سخنان او را کاملآ برعکس تغیر داده منتشر کرده اند. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک، تماشاگرالکسی ماورین از شهر ایکاترین بورگ، یکی از قهرمانهای تخلیص شده The Mirror برتانیا در مورد هواداران فوتبال روسیه اعلام کرد، او نمی داند که چرا روزنامه نگاران برتانیایی سخنان او را برعکس منتشر کردند.

پیش از آن The Mirror "تحقیقات تکاندهنده" را منتشر کرد،که طبق آن حامیان فوتبال روسیه به طور فعالانه آمادگی حمله بر هواداران فوتبال  برتانیا در مسابقه خانگی مسابقات جهانی فوتبال 2018 را دارند.در ضمن آنها فیلم مبارزات از جشن کارناوال در مرکز فرهنگ روسی"کرملین در ازمایلوه" را منتشر کردند ،و آنرا تمرینات هواداران جلوه دادند.

او در مصاحبه با سپوتنیک گفت:"آنها به من گفتند که  ماتحقیقات خود را انجام میدهند.در این ملاقات مترجم هم حضور داشت و من به زبان روسی با آنها صحبت کردم.من خالص از علاقه صحبت با آنها را قبول کردم.من نمی فهمم که چرا  روزنامه نگاران  سخنرانی من را پیچ و تاب داده کاملآ برعکس منتشر کردند.همه ترجمه قابل اعتماد بود ،اما واضح است که بعضی عبارات  خارج از متن بوده وبا جملات وحشتناک واصل شده است.در واقع من گفته بودم که شاهد شورش  مسابقات قهرمانی فوتبال اروپایی در مرسل بودم.و ما در مورد آن صحبت کردیم. و آنهابرخی کلمات این ملاقات را برچیده  و با هم وصل کرده ازآن این برنامه را ساختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала