5 کشته و 40 زخمی در حمله تروریستی به پارلمان بریتانیا

© Sputnik / Aleksandr Yurev45 کشته و زخمی در حمله تروریستی به پارلمان بریتانیا
45 کشته و زخمی در حمله تروریستی به پارلمان بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لندن پس از حمله روز گذشته دوباره به حالت عادی باز می گردد. امروز نیروهای امنیتی بیشتری در خیابان های لندن و در مقابل پارلمان این کشور مستقر گردیده است.

لندن پس از حمله روز گذشته دوباره به حالت عادی باز می گردد. امروز نیروهای امنیتی بیشتری در خیابان های لندن و در مقابل پارلمان این کشور مستقر گردیده است. با این حال، وضعیت بازهم متشنج باقی مانده است. شب گذشته پولیس لندن مسافرین ایستگاه مترو " شمال گرینویچ" را بخاطر یک شی مشکوک تخلیه نمودند. رفت و آمد ترانسپورت شهری در مرکز لندن محدود شده و برخی از جزئیات حمله شب گذشته بدست آمده است. موتری که این مهاجم شب گذشته عابران پیاده پل وست مینستر را زیر گرفت، کرایی بوده است.
یک شاهد عینی گفته است، اولین کادرها و محل حادثه، صدای فیرها، فریاد پولیس که مردم را از ساختمان پارلمان دور می کردند، به مشاهده رسیده است. موتر حامل تروریست ابتدا در پیاده رو پل وست مینستر حرکت کرد، سپس به یک حصار در نزدیکی بیگ-بن اصابت کرد. من در روی پل قدم می زدم. پس از اینکه از یک گروه توریست که به نظر می رسید چینایی بودند و عکس سلفی می گرفتند، صدای فریاد مردم را شنیدم. سپس دیدم که چطور یک موتر به طرف عابران پیاده را به سرعت حرکت کرد و آنها را زیر گرفت دقیقا در پیش چشمانم. این حادثه بسیار به سرعت صورت گرفت.
منطقه پارلمان بریتانیا در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. در میان قربانیان- شهروندان کشورهای مختلف از جمله دانش آموزان فرانسوی که در یک سفر علمی به لندن آمده بودند، می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала