تا پایان ماه ایالات متحده نیروهای بیشتر به سوریه می فرستد

© AFP 2023 / SSGT JASON D. BECKSTAND / USMCA picture released by the US Marines shows Marines from 3rd Battalion, 2nd Marine Regiment (3/2) and Iraqi Special Forces patrolling a street in the city of Karabilah, near Iraq's northwestern border with Syria (file)
A picture released by the US Marines shows Marines from 3rd Battalion, 2nd Marine Regiment (3/2) and Iraqi Special Forces patrolling a street in the city of Karabilah, near Iraq's northwestern border with Syria (file) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا قصد دارد تا به سوریه 1000 نظامی خود را به عنوان یک نیروی اضافی به خاطر عملیات آزاد سازی رقه بفرستد.
پنتاگون خبر استقرار نیروهای اضافی در سوریه را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان
پنتاگون خبر استقرار نیروهای اضافی در سوریه را تائید کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یک نماینده نیروهای دموکراتیک سوریه، این نماینده دموکراتیک سوریه که نخواست نامش فاش شود به اسپوتنیک گفت:- "در این دو روز ایالات متحده امریکا مقدار زیادی از سلاح های سنگین مانند: تانک، تانک های زرهی، راکت، تفنگ تک تیرانداز، خمپاره و سلاح های دیگر را به سوریه جابجا کرده است. علاوه بر این ایالات متحده امریکا حدود 1000 نیروی اضافی ارتش خود را به این منطقه ارسال می کند تا آنها در عملیات رقه شرکت کنند. نیروهای نظامی ایالات متحده امریکا به سربازان ما آموزش استفاده از این سلاح های سنگین را می دهند و در این دوره آنها به عنوان کارشناس نظامی عمل خواهند کرد تا هماهنگی را میان نیروهای ما و هواپیماهای ائتلاف برقرار کنند".

پرسنل نظامی امریکا و پایگاه های نظامی امریکا در کوبانی واقع در شمال سوریه، ریمیلانی، الحسکه، هال، تل ابیض، شداد و منبج جابجا می شوند. در مجموع در شمال سوریه بیش از یک هزار نظامی ایالات متحده امریکا مستقر هستند، که بزرگترین بخش آنها در جنوب منبج و کوبانی واقع شده است.

پیش از این واشنگتن پست نیز در باره ارسال نیروهای امریکایی به سوریه گزارش داده بود.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала