تحایف گرانقیمت پادشاه عربستان به مقامات اندونزی به شمول شمشیر طلایی وساعت رولکس

© AP Photo / Yoan Valat, Poolپادشاه عربستان
پادشاه عربستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات اندونزی با اعلام علاقه شدید پادشاه عربستان به هدایای گرانقیمت اعلام کردند: پادشاه عربستان در زمان ورود به اندونزی به مقامات این کشور ساعت طلای رولکس، خودکارهای گرانقیمت و یک شمشیر عربی از جنس طلا هدیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان اول مارس (۱۱ حوت) به عنوان بخشی از تورش به هفت کشور آسیایی از جمله جاپان و چین وارد اندونزی شد.
خبرگزاری استار آنلاین مالزی به نقل از یکی از آژانس‌های گردشگری بالی گفت: پادشاه عربستان در سه روز اقامتش در جاکارتا و ۹ روز اقامت در بالی حدود ۲۲ میلیون دالر هزینه کرد.
هزینه‌های بسیار زیاد ملک سلمان شامل هدایای متعدد نیز می‌شود و یکی از آژانس‌های مبارزه با فساد اندونزی فهرستی را از اقلام هدیه شده منتشر کرده که شامل ساعت‌های رولکس، خودکارهای لوکس و حلقه‌های طلا و الماس بوده است.
کمیسیون مبارزه با فساد اندونزی خلاصه‌ای از اقلام هدیه شده را منتشر کرد و گفت: ارزش این هدایا بیش از ۳۵۰ هزار دلار است.
یک شمشیر طلای عربی نیز به تیتو کارناویان رئیس عمومی پولیس اندونزی هدیه شد که قرار است در یکی از موزه‌های این کشور به نمایش گذاشته شود.
دریافت کنندگان هدایای پادشاه عربستان باید ظرف ۳۰ روز قبول این هدایا را به کمیسیون مبارزه با فساد اندونزی اعلام کند چرا که در غیر این صورت این هدایا به عنوان رشوه تلقی می‌شود.
این کمیسیون گفت: اگر این هدایا بر سیاست‌های رسمی تاثیر گذارد به عنوان رشوه تلقی می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала