نمایش فیلم پوتین «قدرتمندترین مرد جهان» در کانال سی ان ان

© Sputnik / Alexey Filippovنمایش فیلم پوتین« قدرتمندترین مرد جهان» در کانال سی ان ان
نمایش فیلم پوتین« قدرتمندترین مرد جهان» در کانال سی ان ان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم چگونه از پوتین از زمانیکه بعد از باریس یلتسین رئیس جمهور شد، استقبال گرم می کنند،

کانال سی ان ان شب چهاردهم مارچ فیلم مستند در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به نام " قدرتمندترین مرد جهان" ساخت فرید زکریا را پخش کرد. این فیلم که حدود یک ساعت می باشد، تهیه کنندگان ان در مورد " ترس پوتین از یک قیام مردمی" و چرا اینکه رئیس جمهور روسیه تمام اقدامات را تحت کنترول دارد، صحبت می کنند. یکی از تهیه کنندگان این مستند به این واقعیت که مردم چگونه از پوتین از زمانیکه بعد از باریس یلتسین رئیس جمهور شد، استقبال گرم می کنند، اشاره می کند.
علاوه براین، در این فیلم ادعا شده است که پوتین فروپاشی شوروی را بزرگترین تراژدی میداند. قابل ذکر است، که رئیس جمهور روسیه در سال 2015 فروپاشی جماهیر شوروی دلیل خروج 25 میلیون شهروند روس طی یک ساعت از کشور دانست و این را یک تراژدی خواند.
علاوه براین، در این فیلم به موضوع " دخالت" روسیه در انتخابات ریاست جمهور ایالات متحده و الحاق کریمه به روسیه اشاره شده است.
رابرت گیتس وزیر دفاع پیشین امریکا، دیوید رمنیک سردبیر " The New Yorker " ماشا گسین و یولیا ایلوف خبرنگاران به عنوان کارشناس در این فیلم صحبت می کنند.
تاریخ 10 مارچ کانال سی ان ان فیلم مستند " قدرتمندترین مرد جهان" را تبلغ کرد. پس از نشر قسمتی از این فیلم دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: بدیهی است، انتظار اینکه رسانه ها در آمریکا خارج از چارچوب احساسات ضدروسی حاکم بر این کشور اقدام کنند، بیش از حد خوشبینانه است.
وی افزود: فیلم «قدرتمندترین مرد جهان» در مورد پوتین گرایش انتقادی دارد و با هدف سیاهنمایی روسیه به احتمال زیاد پوتین است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала