اشرف غنی از شفاخانه شهید محمد داوود خان دیدن کرد

© Sputnik / Zuhal Sarhad /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف غنی
اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام امروز از بخش های مختلف شفاخانه شهید محمد داوود خان، دیدن کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت ریاست جمهوری افغانستان، در جریان بازدید رئیس جمهور افغانستان، دوکتور عبدالرزاق سیاووش در مورد وضعیت شفاخانه مذکور معلومات داده، گفت که تمام مجروحان و مریضان در جریان حادثه تروریستی امروز در بخش های دیگر این شفاخانه منتقل شدند و ارائه خدمات برای آنان به شکل عادی جریان دارد.

سی کشته و پنجاه زخمی در حمله تروریستی امروز در کابل - اسپوتنیک افغانستان
سی کشته و پنجاه زخمی در حمله تروریستی امروز در کابل

رئیس جمهور ضمن تشکری از شجاعت و قهرمانی های داکتران و سربازانی که برای نجات جان مریضان و مجروحان تلاش کردند، گفت: شما امروز قهرمانی کردید و جان هموطنان تانرا نجات دادید.

رئیس جمهور غنی خطاب به دوکتور سیاووش، گفت که گزارش مکمل بخش ها و تجهیزات آسیب دیده را هر چه عاجل ارائه نماید تا در روشنایی آن برای بازسازی شفاخانه شهید محمد داوود خان اقدامات عاجل صورت گیرد.

رئیس جمهور سپس به شفاخانه وزیر محمد اکبر خان رفت و از مجروحان حادثه تروریستی امروز که در حال حاضر در این شفاخانه تحت مداوا می باشند، عیادت کرد.

در جریان این عیادت، شماری از مجروحان، چشم دیدهای خود را از جنایات و بی رحمی های تروریستان در برابر زخمی ها، داکتران و زنان به رئیس جمهور بیان کردند.

رئیس جمهور از داکترانی که مصروف تداوی مجروحان بودند، تشکری کرد و گفت که فداکاری های امروز شما نشانۀ از تعهد تان به افغانستان و بشریت است.

محمد اشرف غنی افزود: داکتران و سربازانی که برای نجات جان مجروحان از خود فداکاری نشان دادند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала