آغاز رسوایی جنسی در مکتب های ابتدایی چین

© AFP 2023 / Greg BakerСекс-кукла в китайском магазине
Секс-кукла в китайском магазине - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در چین به خاطر کتاب های درسی آموزش جنسی که برای دانش آموزان ابتدایی توزیع گردیده، کشمکش آغاز گردیده است.
Съезд Компартии Китая - اسپوتنیک افغانستان
چین برای مبارزه با تروریست های اویغور از جامعه بین المللی کمک خواست

به گزارش اسپوتنیک، سوت چاینا مورنینگ نوشت، در کتاب های که برای دانش آموزان مکتب های ابتدایی توزیع گردیده است، تصویر آلت تناسلی مردان و زنان، تصویر زوج ها در حال سکس و همچنان پرسشهای در باره خشونت جنسی که کودکان می توانند از پدر و مادر خود در این باره بپرسند، به چاپ رسیده است. این کتاب های درسی توسط دانشگاه آموزش و پرورش پکن که یکی از قدیمی ترین موسسات آموزش عالی در چین است، برای کودکان 6 تا 12 سال طراحی شده است.

یکی از مادران دانش آموزان به پاسخ این پرسش، آیا لازم است که کتاب های درسی حاوی چنین مطالبی باشد؟ گفت: من با خواندن این مطالب سرخ می شوم!

بعضی از مادران دانش آموزان، نویسندگان این کتاب ها را از بازتاب رویکرد صادقانه و روشنفکرانه واقعیت ها ستودند.

رئیس آموزش و پرورش ولایت ژجیانگ گفت: آموزش این کتاب ها اجباری نیست، اما تا هنوز 18 مکتب ابتدایی که در آن کودکان مهاجر آموزش می بینند، آغاز گردیده است.

در این کتاب ها همچنان عکس های همجنس بازان هستند، که دانش آموزان از آموزگاران خود در باره زندگی آنها می پرسند. آموزگار به آنها می گوید، که بیشتر مردم ترجیح می دهند که با جنس مخالف خود زندگی کنند، اما همجنسگرایی هم کاملا طبیعی است.

Russian and Chinese soldiers - اسپوتنیک افغانستان
پکن حضور نیروهای چینی در افغانستان را تکذیب کرد

این روزنامه می نویسد، ارگان رسمی «روزانه مردم» مربوط به حزب کمونیست چین از چاپ و آموزش این کتاب های بحث برانگیز دفاع و از هیئت نویسندگان این کتاب برای به تصویر کشیدن واقعیت های زندگی بشری و روشن کردن عوارض جانبی جنسی برای کودکان تقدیر کرده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала