راز شادابی و جوانی جلد زنان

© Sputnik / Evgeny Yepanchintsevراز شادابی و جوانی جلد زنان
راز شادابی و جوانی جلد زنان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان اصول زیبایی را پیشنهاد کرده اند که نه تنها باعث زیبایی چهره ظاهری زن‌ها می‌شوند، بلکه به روح و روان زنان نیز تاثیر مثبت وارد می‌کنند.

پورتال Мind Body Green چند اصل زیبایی جلد زنان را منتشر کرده است. دانشمندان گفته اند که جلد انسان و غده تیروئید با همدیگر روابط جدایی‌ناپذیر دارند. اکثر اوقات در اطراف دهن و الاشه‌ها به دلیل اختلافات هورمونی، لکه‌های جلدی بوجود می‌آیند، این لکه‌ها ربطی به نوع جلد ندارند و در تمام انواع جلد پیدا می‌شوند.

کارشناسان بدین باور اند که برای جلوگیری خشک شدن جلد، لازم است تا ماساژ مخصوص صورت و گردن روی خطوط خاص، صورت بگیرد. انجام دادن این ماساژ جلد صورت و گردن بهترین راه برای از بین بردن تورم‌هایی است، که ممکن است در جریان شب بوجود آیند.

دانشمندان همچنان توصیه کرده اند تا از سنگ "نفریت" برای ماساژ روی استفاده شود، چون این سنگ در صورت تماس با جلد سرد باقی می‌ماند و همچنان منافذ جلد را کاهش می‌دهد.

قابل یادآوریست که استفاده از ماسک طبیعی تسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده همراه تهیه‌شده از آواکادو، عسل و چند قطره روغن ناریال، نیز یکی از دلایل شادابی جلدی به شمار می‌رود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала