سفیر پاکستان در کابل توسط جنرال مراد احضار شد

© Photo / صفحه جنرال مرادسفیر پاکستان در کابل توسط جنرال مراد احضار شد
سفیر پاکستان در کابل توسط جنرال مراد احضار شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: جنرال مرادعلی مراد معاون لوی درستیز افغانستان، سید ابرار حسین سفیر و جنرال فاروق زمان آتشه نظامی سفارت پاکستان در کابل را به دفترش احضار کرده است.

آقای مراد با اعلام این خبر در صفحه فیسبوک خود نوشته است که این دو مقام سیاسی و نظامی دولت پاکستان در اعتراض به ادامه‌ی تحرکات نظامیان پاکستانی در مناطق سرحدی در شرق افغانستان و مسدود ماندن دروازه‌های تورخم و چمن میان دو کشور احضار شده‌اند.
آقای مرداد افزوده که او از ابرار حسین و جنرال فاورق زمان در باره حملات راکتی نظامیان پاکستانی به داخل خاک افغانستان و مسدود ماندن دروازه‌های تورخم، سپین بولدک، غلام‌خان و انگور و دیگر تخطی‌های سرحدی توضیح خواسته است.
جنرال مرادعلی مراد از این دو مقام پاکستانی خواسته تا به زودترین فرصت حملات راکتی شان را به مناطق سرحدی متوقف کرده و دروازه‌های عبوری میان دو کشور را باز کند. معاون لوی درستیز افغانستان هم‌چنین گفته است:‌ «در مقابل، جانب پاکستانی ضمن تشریح وضعیت امنیتی، موجودیت گروه‌های تروریستی و تهدیدات امنیتی در مناطق سرحدی، در خصوص عملیات‌های ضد تروریستی در سرحدات تعهد سپرده و خاطرنشان ساخت که در عملیات‌های آینده تخطی‌های سرحدی صورت نگرفته و همکاری‌ها و تبادله معلومات لازمه از طریق مراکز هماهنگی مرزی صورت خواهد گرفت.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала