انتشار ویدیوی حمله بر برادر کیم جونگ اون در شبکه های اجتماعی + (ویدیو)

© AP Photo / JoongAng Sunday via JoongAng Ilbo, Shin In-seopIn this June 4, 2010 file photo, Kim Jong Nam, the eldest son of North Korean leader Kim Jong Il, waves after his first-ever interview with South Korean media in Macau, China
In this June 4, 2010 file photo, Kim Jong Nam, the eldest son of North Korean leader Kim Jong Il, waves after his first-ever interview with South Korean media in Macau, China - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در انترنت یک ویدیو از حمله به کیم جونگ نام برادر اندر کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی که توسط دوربین مدار بسته میدان هوایی کوالالامپور گرفته شده است، روز یکشنبه 19 فیبروری در یوتیوب منتشر شده است.
برادر کیم جونگ اون در مالزیا کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
برادر کیم جونگ اون در مالزیا کشته شد

به گزارش اسپوتنیک، در این ویدیو معلوم می شود،که چگونه یک مرد با پتلون روشن و جاکت که به احتمال زیاد کیم جونک نام می باشد در حال نزدیک شدن به بخش معلومات می باشد، که در این لحظه یک زن با لباس سفید از پشت به او حمله می کند و سر او را برای چند ثانیه محکم می گیرد و پس از آن اجازه می دهد که برود و خود این زن در بین جمعیت می رود. سپس این مرد به کارکنان امنیتی مراجعه می کند و صورت خود را نشان می دهد. ماموران امنیتی فورا او را با دو مرد به درمانگاه می فرستند.

در 19 فیبروری عایشه یک شهروند اندونزی را در مالزی به اتهام دخالت در قتل کیم جونگ نام نظر به ویدیوی ثبت شده در دوربین های میدان هوایی دستگیر کردند. به گفته ای این زن او به عنوان یک «جوکی» مرچ سرخ را به گونه مرد بیگانه پاشیده است. پس از دستگیر این زن به پولیس گفته است که او این کار را در بدل 100 دالر انجام داده است.

کیم جونگ نام به تاریخ 13 فیبروری در میدان هوایی کوالالامپور کشته شد. او می خواست از پایتخت مالزی به سوی ماکائو جای که خانواده اش بود، پرواز کند. به گفته بررسی کنندگان این حادثه در این حادثه دو زن شرکت داشته اند که هر دو موفق به فرار از صحنه جرم شدند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала