سناتور امریکایی: ترامپ باید سیاست عملگرایانه با روسیه داشته باشد

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisChairman of the Senate Foreign Relations Committee, Sen. Robert Menendez, D-NJ., left, gestures as he speaks as ranking member Sen. Bob Corker, R-Tenn., sits right, during a hearing on Capitol Hill in Washington, Wednesday, July 9, 2014, to examine Russia and developments in Ukraine.
Chairman of the Senate Foreign Relations Committee, Sen. Robert Menendez, D-NJ., left, gestures as he speaks as ranking member Sen. Bob Corker, R-Tenn., sits right, during a hearing on Capitol Hill in Washington, Wednesday, July 9, 2014, to examine Russia and developments in Ukraine. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای امریکا گفت : انتظار می رود که دونالد ترامپ در مواجهه با روسیه سیاستی عمل گرایانه اتخاذ کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، باب منندز روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری سی.ان.ان در پاسخ به پرسشی درباره کاهش احتمال کاهش تحریم های اقتصادی مسکو در دولت ترامپ اظهار داشت، باید به رفتار روسیه در اکراین به دقت توجه کرد و تا زمانی که مسکو سیاست خود را در مورد اکراین اصلاح نکند، امکان کاهش تحریم های اقتصادی وجود ندارد.

Спецпредставитель президента США Барака Обамы в коалиции по борьбе с ИГ Бретт Макгерк - اسپوتنیک افغانستان
فرق بین استراتیژی روسیه و امریکا

وی افزود: اوباما سیاست منطقی در قبال اقدامات روسیه اتخاذ کرد که انتظار می رود در دوره ترامپ نیز تا زمانی که مسکو برخی رفتارهایش که منافع ملی امریکا را تهدید می کند، اصلاح نکند، ترامپ نیز به رغم وعده های انتخاباتی خود درمورد بهبود روابط واشنگتن- مسکو، در این خصوص با احتیاط عمل کند.
منندز همچنین به رفتار روسیه در قبال انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016 اشاره کرد و گفت: همچنان تحقیقات اف.بی.آی در این زمینه ادامه دارد.
این سناتور جمهوریخواه همچنین اظهار امیدواری کرد که رفتار کنگره امریکا در قبال مسکو هوشمندانه و عمل گرایانه باشد.
منندز در پاسخ به پرسشی درباره فرمان مهاجرتی ترامپ و جنجال های ایجاد شده در قبال آن گفت: واقعیت این است که ما باید از ظرفیت های امریکا نگه داری کنیم و همه کسانی که به امریکا مهاجرت می کنند، الزاما مجرم نیستند.
وی افزود: باید درباره سیاست، اقتصاد و امنیت سیاست های منطقی و موثری اتخاذ کنیم تا منافع ملی امریکا همچون گذشته تامین شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала