بازداشت شده داعش: 500 نفر را کشته و بالای 200 زن تجاوز کردم و پیشیمان نیستم

© Sputnik / Artur Gabdrahimov /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت شده داعش:500نفر را کشته و بالای 200 زن تجاوز کردم و پیشیمان نیستم
بازداشت شده داعش:500نفر را کشته و بالای 200 زن تجاوز کردم و پیشیمان نیستم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که در زندان به سر می‌برد به بیش از 200 زن عراقی تجاوز کرده است و از کار خود پشیمان نیست.

به گزارش سپوتنیک به نقل ازگروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،مقامات اطلاعاتی کردستان در ماه اکتبر اجازه دسترسی رویترز به عمار حسین و یکی دیگر از اعضای داعش را دادند که در جریان حمله  ماه اکتبر به کرکوک بازداشت شده‌اند. در جریان این حمله 99 غیرنظامی و عضو نیروی امنیتی کشته شدند و 63 عضو داعش نیز به هلاکت رسیدند.

وی در این مصاحبه گفت که فرماندهان وی برای تجاوز به هر تعداد زن ایزدی و زنان دیگر به وی و اعضای دیگر داعش چراغ سبز نشان داده‌اند. وی در این مصاحبه گفت: مردان جوان به این کار نیاز دارند. این کار طبیعی است.

این عضو داعش اعتراف کرد که در زمان تسلط داعش به شهرهای عراق و عقب راندن نیروهای امنیتی از یک خانه به خانه‌ای دیگر رفته و زنان ایزدی و دیگر اقلیت‌های مذهبی تجاوز کرده است.

مقامات امنیتی کرد معتقدند که شواهدی مبنی بر تجاوز و قتل توسط حسین در اختیار دارند اما از تعداد آنها اطلاعی دقیقی ندارند.

با اینحال این عضو داعش اذعان کرد که از زمان پیوستن به داعش در سال 2013 حدود 500 نفر را به قتل رسانده است.

وی دراین باره گفت: ما به هرکسی که لازم بود شلیک می‌کردیم و یا سر می‌بریدیم.

او زمانی را به خاطر آورد که توسط فرماندهان داعش برای قتل آموزش می‌دید. به گفته حسین این کار ابتدا سخت بود اما روز به روز راحت تر شد.

این عضو داعش که 21 سال دارد فعالیت خود در اقدامات تروریستی از 14 سالگی آغاز کرد. مشوق وی برای جهاد یک روحانی مسجد محلی در موصل بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала