ترامپ نظر سنجی را برای پیداکردن نادرست ترین رسانه هادر ایالات متحده، راه اندازی کرد

© REUTERS / Carlo Allegri/File Photoترامپ نظر سنجی را برای پیداکردن نادرست ترین رسانه هادر ایالات متحده، راه اندازی کرد
ترامپ نظر سنجی را برای پیداکردن  نادرست ترین رسانه هادر ایالات متحده، راه اندازی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ ریس جمهور ایالات متحده امریکا روز جمعه یک نظر سنجی عمومی را با اهداف آنکه امریکایی ها کدام رسانه ها را جعلی میشمارندبه راه انداخت.

ترامپ نوشت"به من کمک کنید تا اخبار جعلی را متوقف سازم!در این نظر سنجی اشتراک ورزید و بگویید که به فکر شما کدام رسانه ها بد ترین هستند".

نظر سنجی در وب سایت شخصی ترامپ نوشته شده و شامل 25 سوال است.به طور خاص ریس جمهور خواستار ارزیابی آن است که تا چه حد رسانه های اصلی کشور صادقانه اطلاعات را درمورد ریاست جمهوری او وبه طور کلی سیاست جمهوری خواهان گزارش میدهند. در این نظر سنجی به رسانه های بزرگ چون سی ان ان،فاکس نیوز و MSNBC اشاره شده است.

همچنین سوالات در مورد مشکلات فعلی ایالات متحده امریکا نیز وجود داردبه طور مثال،"آیا فکر میکنید،که سیاست اصلاحات سیاسی پوشش مغرضانه از مهاجرت غیر قانونی  و تروریسم رادیکال را ایجاد کرده است؟و "آیا شما باور دارید،که رسانه هاخشونت را با استفاده سلاح و حقوق در چوکات تغیرات در "قانون اساسی" مرتبط میسازد؟که گردش آزادسلاح را اجازه میدهد.

سوال آخر مربوط به آن است که آیا ضرور است تا جمهوری خواهان زمان و انرژی زیاد را صرف انقیاد به مسئولیت رسانه ها کنند.

در هر سوال سه جواب پیشنهاد شده است"بلی،"نه"،و"هیچ نظری ندارم".سپس گذاشتن مشخصات پیشنهاد شده است(نام،نام خانوادگی،آدرس ایمل و کد پستی) و ثبت نام در نظر سنجی.

ترامپ حتی قبل از انتخابات بسیاری از رسانه های پیشرو کشور را با اطلاعات نادرست به شدت انتقاد کرد،و روزنامه نگاران شاغل در آنها را افراد متقلب نامید.مطبوعات به صورت ویژه از حزب دموکرات ها حمایت میکردند،و در پاسخ دایمآ ریس جمهور و همراهان او رادر انتشار گزارش های مقتضح از منابع غیر رسمی انتقاد میکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала