استفاده تروریستان از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی

© Photo / ریاست اجراییهاستفاده تروریستان از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی
استفاده تروریستان از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: عبدالقهار عابد رییس دفتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، می‌گوید که گروه‌های تروریستی در این کشور از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

آقای عابد که امروز در مراسم تقدیر از نیروها و سربازان مربوط به قطعات خاص اردوی ملی صحبت می‌‌کرد، از توانایی نیروهای امنیتی در مبارزه با تروریستان تقدیر نموده اما گفت که این گروه‌ها از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. وی افزود: «دشمنان افغانستان هرگز نمی‌توانند با نیروهای امنیتی کشور رو در رو جنگ کنند، به همین دلیل آنان زنان، کودکان و مردم بی‌گناه را مورد هدف قرار می‌دهند و از آن‌ها به عنوان سپر در جنگ استفاده می‌کنند.» عبدالقهار عابد هم‌چنین گفت: «تروریستان تلاش دارند از طریق ایجاد وحشت و دهشت منافع‌شان را عملی کنند؛ اما به این هدف شوم هرگز دست نمی‌یابند.»

پیش از این برخی از دیگر مقام‌های ارشد دولتی از استفاده تروریستان از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی خبر داده بودند. این مقام‌ها می‌افزایند که هرگاه تروریستان تحت فشار نیروهای امنیتی قرار می‌‌گیرند، در محلات مسکونی و خانه‌های مردم پناه می‌برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала