دو باج‌گیر تیلفونی در ننگرهار بازداشت شدند

© Photo / وزارت داخلهدو باج‌گیر تیلفونی در ننگرهار بازداشت شدند
دو باج‌گیر تیلفونی در ننگرهار بازداشت شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار در شرق افغانستان، می‌گوید که نیروهای امنیت ملی دو تن از باج‌گیران مسلح را که از طریق تیلفونی از تاجران باج‌گیری می‌کردند، بازداشت کرده‌اند.

در بیانیه‌ای که آقای خوگیانی به رسانه‌ها فرستاده است، می‌گوید که این دو فرد مسلح که عتیق‌الله و سنگر نام دارند،‌ از طریق تیلفون تاجران را به منظور اخذ پول تهدید به بمب‌گذاری در پیش منازل شان می‌کردند.
آقای خوگیانی می‌افزاید این باج‌گیران مسلح که باشندگان اصلی ولسوالی چپرهار ولایت ننگرهار هستند، از ناحیه دوم و چهارم شهر جلال‌آباد بازداشت شده‌اند.
سخنگوی والی ننگرهار گفته است که عتیق‌الله و سنگر ابتدا به تاجران تیلفونی می‌کردند و هرگاه تاجری حاضر به پرداخت پول به آنان نمی‌شد، از سوی این دو نفر به بمب‌گذاری به پیش منازل‌شان تهدید می‌شدند.
عطاالله خوگیانی گفت که این دو باج‌گیر مسلح زمانی بازداشت شدند که نیروهای امنیت ملی از طریق تماس‌های تیلفونی شان با یک تاجر آنان را ردیابی کردند. به گفته آقای خوگیانی این دو باج‌گیر از این تاجر درخواست پول کرده بودند.
سخنگوی والی ننگرهار همچنین گفت که نیروهای امنیت ملی یک تروریست را که در ترور و انجام حملات تخریبی و تروریستی نقش داشت نیز بازداشت کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала