کلینتون از تظاهرات بر ضد حکم ترامپ در باره پناهندگان پشتیبانی می کنند

© AFP 2023 / Eduardo Munoz AlvarezКандидат в президенты США Хиллари Клинтон с мужем Биллом после голосования в Нью-Йорке
Кандидат в президенты США Хиллари Клинтон с мужем Биллом после голосования в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیلاری کلینتون نامزد پیشین ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا ازحزب دموکرات ها از تظاهرات سراسری در برابر محدودیت های که توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای ورود پناهندگان و مهاجران به این کشور پشتیبانی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، در صفحه رسمی تویتر کلینتون چنین بیانیه ای به نشر رسیده است:- "من در کنار مردمی که امروز در این جا به خاطر ارزش های کشور ما و قانون اساسی ما جمع شده اند، هستم. این آن چیزی نیست که ما به حساب می آئیم".

​پیش از این گزارش شده بود، که تظاهرات در میدان که در پیش روی دادگاه فدرال بروکلین است به منظور مخالفت با بیرون کردن مهاجران برگزار خواهد شد.

صدها نفر مردم در بیرون دادگاه جمع شده بودند و خواهان توضیح در باره این پیروزی بزرگ بودند. بسیاری ازمعترضان با پوسترهای «پناهندگان خوش آمدید» و «ما همه مهاجر هستیم» که توسط کاربران شبکه های اجتماعی به نشر رسیده بودند، در این تظاهرات شرکت کرده بودند.

پس از فرمان رئیس جمهور امریکا در میدان هوایی های امریکا حدود 200 نفر که به امریکا وارد شده بودند، بازداشت شدند. در طول 23 ساعت پس ار فرمان حدود 109 تن مسافر از ورود به امریکا ممنوع شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала