شکست داعش در حومه حمص

© Sputnik / Andrey Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر به عقیده برلین، روسیه و ایران دارای نقش کلیدی در روند حل مساله سوریه هستند
به عقیده برلین، روسیه و ایران دارای نقش کلیدی در روند حل مساله سوریه هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قطعات اردو و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای متحدین کنترل منطقه «بئر الفواعه» در حومه حمص را بازپس گرفتند

اسپوتنیک به نقل از سانا: خبرنگار سوری در حمص گفت: قطعات ارتش با همکاری متحدین کنترل منطقه «بئر الفواعه» واقع در 15 کیلومتری جنوب میدان هوائی التیفور در حومه حمص را بازپس گرفت و ده ها تروریست وابسته به گروه تروریستی "داعش" را کشته و زخمی نمودند.

خبرنگار افزود: ارتش سوریه تعدادی از مخفیگاه ها، موترها و اسلحه گروه تروریستی "داعش" را منهدم کرد.

ارتش سوریه حمله تروریست های گروه"داعش" به میدان هوائی دیر الزور را ناکام گذاشت و د ها تروریست را در اطراف دیر الزور و حومه آن به هلاکت رساند

جزوتام های اردو و نیروهای مسلح با پیشتبانی قوای هوایی حمله گروه تروریستی"داعش" به میدان هوائی دیرالزور را شکست دادند و ده ها تروریست عضوی این گروه تکفیری را در اطراف شهر دیر الزور و حومه آن نابود نمودند.

خبرنگار افزود: قطعات مدافع میدان هوائی دیر الزور با همکاری نیروهای متحدین با تروریست های"داعش"در چند ساعت گذشته در محاور «ساتر شرقی میدان هوائی» و «روستای الجفره- بيت دغيم شمال شرق میدان هوائی»  درگیرشدند.

در اثر این درگیری ها حمله گروه تروریستی "داعش" ناکام ماند و تعداد زیادی از تروریست ها اعضای این گروه تکفیری کشته و زخمی شدند.

گروه تروریستی"داعش" در فهرست گروه های تروریستی بین المللی قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала