كانديدای وزارت تعلیم و تربیه دولت ترامپ به بى سوادى متهم شد

© REUTERS / Yuri Gripasكانديدای وزارت تعلیم و تربیه دولت ترامپ به بى سوادى متهم شد
كانديدای وزارت تعلیم و تربیه دولت ترامپ به بى سوادى متهم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بتسى دووس كه کاندیدای وزارت تعلیم و تربیت از سوی دونالد ترامپ شده است، توسط كاربران شبکه اجتماعی در توييتر به بى سوادى متهم شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل منابع خبری، بتسى دووس كه کاندیدای وزارت تعلیم و تربیت از سوی دونالد ترامپ شده است، توسط كاربران شبکه اجتماعی در توييتر به بى سوادى متهم شده است. خانم دِووس در روز تحليف دونالد ترامپ در پست میکروبلاگ اش اعلام كرد كه؛ شركت در چنين مراسم تاريخى برای او افتخار بزرگى است. اما وی در اين جمله از واژهء  "historical" به جاى كلمه "historic" استفاده كرده بود، و تفاوت بين اين دو واژه در اين است كه واژه اول بيانگر اتفاقى در گذشته است و واژه دوم به واژه تاريخى از لحاظ اهميت اشاره مى كند، و برای همین هم بسيارى از كاربران شبکه اجتماعی توييتر بر اين باور هستند كه چنین اشتباهاتی برای افرادی که انگلیسی زبان مادری شان نیست قابل بخشش است، اما نه براى كسى كه وزیر تعلیم و تربیت آینده امریکا و زبان مادري اش هم انگليسى باشد.

قابل ذکر است که خانم دِووس بلافاصله اين اشتباه خودش را حذف كرد و با عذر خواهى از كاربران شبکه اجتماعی توییتر اظهار داشته است كه؛ اين اشتباه از جانب دستيار او رخ داده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала