بانک مرکزی افغانستان ده میلیون دالر را به طور لیلام به فروش می رساند

© Flickr / Miran RijavecAmerican dollar
American dollar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانک مرکزی اعلام کرده است، که د افغانستان بانک الی مبلغ ده میلیون دالر امریکایی را در داوطلبی امروز دو شنبه 4 دلو سال جاری بطور لیلام بفروش می رساند.
رییس بانک مرکزی: امسال پول افغانی در برابر دیگر اسعار از قوت بهتری برخورد بود - اسپوتنیک افغانستان
رییس بانک مرکزی: امسال پول افغانی در برابر دیگر اسعار از قوت بهتری برخورد بود

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ودصم، ازعموم صرافان واجد شرایط و بانکهای تجارتی که مبلغ یک میلیون و پنجصدهزار افغانی را پیش از این به طور تضمین به مدیریت عمومی عملیات بازار دافغانستان بانک تحویل نموده اند، تقاضا کرده تا در داوطلبی شرکت نمایند و برندگان لیلام مکلف اند تا حسابات شانرا الی ختم دو روز تصفیه نمایند.

همچنان بانک مرکزی افغانستان از عموم اشتراک کنندگان تقاضا کرده است تا فورمه های داوطلبی را الی ساعت 9 صبح از مدیریت عملیات بازار و مراکز زون های دافغانستان بانک اخذ نموده و دوباره به موظفین مربوط تسلیم نمایند.

آنعده صرافانیکه تاکنون مبلغ یک میلیون و پنجصد هزار افغانی تضمین بخاطر اشتراک در لیلام های دالر را تحویل ننموده اند، میتوانند یک روز پیش از داوطلبی پول تضمین شانرا تحویل و درلیلام های بعدی اشتراک نمایند.

رییس بانک مرکزی: امسال پول افغانی در برابر دیگر اسعار از قوت بهتری برخورد بود - اسپوتنیک افغانستان
امسال چهار صد میلیون دالر ذخایر ارزی افغانستان افزایش یافته است

قابل یاد آوری است، که تسویه قسمی معاملات مجاز نمیباشد، برندگان لیلام پول قیمت ذمت شانرا یک مرتبه بطور نقده و حواله در مدت زمان معین تحویل بانک نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала