کاخ سفید پوشش نامناسب رسانه ها را پاسخ می دهد

© Sputnik / Aleksey BogdanovskiyАмериканцы в ожидании начала церемонии инагурации президента США Дональда Трампа в Вашингтоне
Американцы в ожидании начала церемонии инагурации президента США Дональда Трампа в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شان اسپایسر سخنگوی دولت جدید دونالد ترامپ گفت: کاخ سفید وعده می دهد، که پوشش نامناسب رسانه ها را بررسی و به آنها پاسخ مناسب خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، شان اسپایسر که برای نخستین بار در نشست خبری در مقابل رسانه ها قرار گرفت گفت:- "برخی از رسانه ها از مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا که دیروز در واشنگتن برگزار شد، خبرهای نادرستی را به طور عمدی به نشر رسانده اند".

ترامپ به سوال خبرنگاری که قبلآ اورا سرزنش کرده بود جواب داد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به سوال خبرنگاری که قبلآ اورا سرزنش کرده بود جواب داد

اسپایسر گفت: به خصوص این خبر بسیار «تکان دهنده» و «غیر مسئولانه» خبرنگار کاخ سفید را که گفته بود، مجسمه نیم تنه مارتین لوتر کینگ را که برای حقوق امریکایی های افریقایی تبار مبارزه کرده بود از کاخ سفید برداشته اند.  

مورد دوم را که اسپایسر گوش زد کرد، این بود، که برای تحقیر محفل تحلیف ریاست جمهوری عکس های را که به طور خاص بعضی از رسانه ها در تویتر به نشر رسانده بودند، که گویا در پشتیبانی از مراسم تحلیف در پارک ملی مردم بسیار اندکی جمع شده است.

پیش از این رسانه های ایالات متحده امریکا نگاره های از مراسم تحلیف دونالد ترامپ و باراک اوباما را به طور مقایسوی به نشر رسانده بودند، که تخمین زده شده بود که در مراسم باراک اوباما 1.9 میلیون نفر حضور داشتند و در صورت     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала