رئیس پیشین سیا از ترامپ به خاطر بازدید از مقر سیا انتقاد کرد

© AFP 2023 / Jim WatsonДиректор ЦРУ США Джон Бреннан
Директор ЦРУ США Джон Бреннан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان برنان که تا 20 جنوری مسئولیت رهبری سازمان اطلاعات مرکزی امریکا را داشت، از دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا به خاطر بازید از مقر سرویس های امنیتی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ در بازدید که روز شنبه از ساختمان اصلی سازمان سیا در لانگلی داشت، از بنای یاد بود ماموران امنیتی که در حین انجام وظیفه کشته شده است بازدید و پس از آن در حضور حدود 400 افسر سازمان سیا سخنرانی کرد. ترامپ پشتیبانی کامل خود را از ماموران سیا اعلام و با حمله به رسانه های نادرست گفت که آنها می خواهند که پیوندهای ما را خدشه دار کنند.

US President Donald Trump (C) waits at his desk before signing confirmations for James Mattis as US Secretary of Defense and John Kelly as US Secretary of Homeland Security, as Vice President Mike Pence (L) and White House Chief of Staff Reince Priebus (R) look on, in the Oval Office of the White House in Washington, DC, January 20, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به سازمان سیا: داعش را از بین ببرید

سخنگوی نیک شاپیرو برنان رئیس پیشین سیا به نقل از سخنان او می نویسد، برنان از این کار ترامپ خشمگین و ابراز تاسف می کند و می گوید، که این کار برای ترامپ باید شرم آور باشد که در مقابل دیوار یادبود قهرمانان می ایستد و برضد آنها کار می کند.

ترامپ با سازمان سیا پیش از انتخابات و پس از آن درگیر بود، به ویژه در زمانیکه نشست های محرمانه او را سرویس های امنیتی به مطبوعات گزارش می دادند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала