حملهء و زیر گرفتن عابران پیاده رو توسط موتر در استرالیا

© Photo / Donaldytongحملهء و زیر گرفتن عابران پیاده رو توسط موتر در استرالیا
حملهء و زیر گرفتن عابران پیاده رو توسط موتر در استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از خیابان های پر رفت و آمد مرکز شهر ملبورن استرالیا مردی با موتر خود تعدادی زیادی از عابران پیاده را زیر موتر خود گرفت.

به گزارش اسپوتنیک TASS ، در یکی از خیابان های پر رفت و آمد مرکز شهر ملبورن استرالیا  مردی  با موتر خود تعدادی زیادی از عابران پیاده را زیر موتر خود گرفت، در نتیجه این تصادف یک نفر کشته و بیش از 20دیگر نفر مجروح شدند، و خود این فرد جنایتکار توسط پلیس بازداشت شده است. این فرد جنایتکار که در حال حرکت با موتر خود بود مردم را به طور آگاهانه  و عمدی زیر تایر های موتر خود گرفته است، به علت همین حادثه در حال حاضر این خیابان که در مرکز شهر ملبورن موقعیت دارد بسته شده است. شاهدان عینی می گویند؛  فرد جنایتکار هنگام بازداشت به سوی ماموران پلیس تیراندازی نیز کرده است. تحقیقات در برای روشن شدن انگیزه این جنایت ادامه دارد.
ناظران برای یادآوری عملیات تروریستی چندی پیش با استفاده از موتر در شهر های برلین و بیت المقدس را مثال می زنند  و با توجه به این نکته که ؛ در حال حاضر مسابقات تنیس بین المللی آزاد استرالیا در چهارچوب رقابت های "گراند اسلم" در ملبورن جریان دارد، و در این رابطه تعداد زیادی از توریست های خارجی در این شهرحضور دارند. پلیس محلی اطمینان داده است که این حادثه بر روی برگزاری این رقابت ها تاثیر نگذاشته و مسابقات تنیس در محیط آرام  همراه با امنیت ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала